Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Ik vind het raar dat barça fabregas niet wil verkopen aan Man U. Die 40 miljoen die ze in hem hebben geïnvesteerd was een miskoop omdat hij te weinig aan spelen toekwam. Hij kostte 30 miljoen, dus barça maakt met de verkoop gewoon winst (salaris niet meegerekend). Thiago is al naar bayern gegaan terwijl hij een hele grote voetballer kan worden, maar hij kreeg te weinig speeltijd. Ik ben FC Barcelona fan in hart en nieren, maar dit vind ik gewoon niet goed. Ik hoop dat barça niet weer zo dramatisch verliest in CL,wat was dat verschrikkelijk om te zien zeg ;(.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap Barça daar dus ook niet in, Fábregas verkopen aan MU zou geen slechte stap zijn geweest, aan de andere kant na het vertrek van de talentvolle Thiago kan ik enigzins ook wel weer begrijpen dat ze hem willen houden. Toch zou ik als Barça zijnde Fábregas verkopen en proberen een jonge speler met veel talent aan te trekken om ervaring op te doen op het middenveld door in de 2e helft te spelen of als het nodig is uit te lenen. Maar goed we zien het vanzelf, voor MU hoop ik wel dat Fábregas alsnog zou kunnen gaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...