Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Die mening deel ik niet helemaal, uiteraard was het best belabberd wat er werd laten zien, maar de verdedeging van PSV zijn wel allemaal jonge jongens die veel doorgroei mogelijkheden hebben. Ik denk dat naarmate het seizoen vordert en die gasten hun draai vinden ze een stuk beter gaan spelen. Vooral Rekik vond ik zelf een erg goede indruk maken, zeker gezien zijn leeftijd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan zijn qualiteiten licht het ook niet, maar aan zijn instelling. Je kan er niet op vertrouwen dat een speler als Suarez rekening houd dat hij met een actie misschien wel geschorst wordt voor een volgende wedstrijd die veel belangrijker is dan de daadwerkelijke wedstrijd waar hij een overtreding maakt. Dat zou ik niet willen als trainer, als hij aan z'n korte lontje werkt zou het een aanwinst zijn voor iedere team, maar tot nu toe is dat dus duidelijk niet zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruma zag er ook lekker uit bij die goal van van Duinen. Bovendien hebben ze alweer 2 tegendoelpunten in 1 wedstrijd. Je kan zeggen wat je wil maar als je kampioen wil worden kun je gewoon niet zoveel doelpunten tegen krijgen. Vooral niet tegen een zwakke tegenstander zoals Ado. Vergeet niet PSV moet ook nog eens tegen Ajax, Feyenoord, Twente, Heerenveen, Groningen(die een mooi team hebben). Als ze zo spelen als gister gaan ze veel punten verspelen tegen deze tegenstanders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Klaasjan007 ik vind dat je fanboyisme het overneemt PSV speelde niet de wedstrij van hun leven maar het blijft een goed team en natuurlijk worden ze niet kampioen daar is het team veel te jong en onervaren voor ze mogen zich gelukkig stellen met een 2e of 3e plaats maar dat team komt er wel net zoals dat met ajax en feynoord is gebeurt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...