charlie5 Geplaatst: 26 mei 2021 Delen Geplaatst: 26 mei 2021 Bij een zorgstelling internet pagina zou je alleen personeel zien en niet de patiënten. Ik zie graag vrouwen aajee maar ieder zijn eigen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Recent was er een discussie met Achariya over hoe stoer vechten wel niet is, en dat de wereld een boze enge plaats is vol met OVERVALLERS die JE VRIENDIN KOMEN VERKRACHTEN. Hoe dan ook. We kunnen op dit prachtige nieuwe forum dus plaatjes posten. Ik ben de vervelendste niet, en wil Achariya graag de mogelijkheid geven zijn grote V vormige armen met ons te delen terwijl hij zijn zwarte band in karate om heeft. Ik zal het goede voorbeeld geven. Omdat ik bang ben geworden van de posts van Achariya en mij heb beseft dat ik écht beter moet worden in vechten om mijn vriendin te kunnen beschermen, heb ik een rode rotweiler aangeschaft om alle verkrachters kapot te bijten: Nu aan jou de beurt Achariya! Ik ben benieuwd. 6 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 6 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Recent was er een discussie met Achariya over hoe stoer vechten wel niet is, en dat de wereld een boze enge plaats is vol met OVERVALLERS die JE VRIENDIN KOMEN VERKRACHTEN. Hoe dan ook. We kunnen op dit prachtige nieuwe forum dus plaatjes posten. Ik ben de vervelendste niet, en wil Achariya graag de mogelijkheid geven zijn grote V vormige armen met ons te delen terwijl hij zijn zwarte band in karate om heeft. Ik zal het goede voorbeeld geven. Omdat ik bang ben geworden van de posts van Achariya en mij heb beseft dat ik écht beter moet worden in vechten om mijn vriendin te kunnen beschermen, heb ik een rode rotweiler aangeschaft om alle verkrachters kapot te bijten: Nu aan jou de beurt Achariya! Ik ben benieuwd Leuk beest! En wat voor ras hond is dat ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 (aangepast) Een koningspoedel. Mijn vriendin is allergisch voor honden, dus naast de dagtaak om haar te beschermen tegen overvallers en verkrachters, moet ze ook beschermd worden tegen haren van de hond. Een poedel is een van de weinige rassen waarvan je min of meer zeker weet dat ze als volwassen hond nauwelijks haren verliezen omdat die allemaal in hun vacht blijven steken. Ze is nog een puppy trouwens, op deze foto is ze een maand of 7. 15 december 2021 aangepast door Avant-La-Lettre 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Op 24-5-2021 om 18:10, marCiano zei: Ik zou graag Hellraidermike, Achariya en hardcore-gamer zien. DAT IS MOGELIJK IK HERHAAL MENSEN HET IS MOGELIJK Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 58 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Recent was er een discussie met Achariya over hoe stoer vechten wel niet is, en dat de wereld een boze enge plaats is vol met OVERVALLERS die JE VRIENDIN KOMEN VERKRACHTEN. Hoe dan ook. We kunnen op dit prachtige nieuwe forum dus plaatjes posten. Ik ben de vervelendste niet, en wil Achariya graag de mogelijkheid geven zijn grote V vormige armen met ons te delen terwijl hij zijn zwarte band in karate om heeft. Ik zal het goede voorbeeld geven. Omdat ik bang ben geworden van de posts van Achariya en mij heb beseft dat ik écht beter moet worden in vechten om mijn vriendin te kunnen beschermen, heb ik een rode rotweiler aangeschaft om alle verkrachters kapot te bijten: Nu aan jou de beurt Achariya! Ik ben benieuwd. Aww je ziet er nog steeds zo uit als 10 jaar gelee ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 13 minuten geleden, Doornroosje zei: DAT IS MOGELIJK IK HERHAAL MENSEN HET IS MOGELIJK Wie stelt moet bewijzen 😏 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 1 uur terug, DunneDraak zei: Leuk beest! En wat voor ras hond is dat ? Wel jammer dat voor een analfabeet als mij de editknop is verdwenen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 (aangepast) De edit knop is er nog gewoon. EDIT: maar volgens mij alleen direct nadat je gepost hebt, bij oudere posts kan ik hem niet meer zien. Hij zit onder die drie puntjes rechtsboven in je post 15 december 2021 aangepast door Avant-La-Lettre Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 25 minuten geleden, Doornroosje zei: DAT IS MOGELIJK IK HERHAAL MENSEN HET IS MOGELIJK Theoretisch gezien is het mogelijk dat Achariya hier een foto deelt ja. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 9 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Theoretisch gezien is het mogelijk dat Achariya hier een foto deelt ja. Ja en gezien de nieuwe (oude) functies is het ook praktisch gezien mogelijk. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 22 minuten geleden, DunneDraak zei: Wie stelt moet bewijzen 😏 Binnenkort wil ik wel een fotootje delen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 (aangepast) 17 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: De edit knop is er nog gewoon. EDIT: maar volgens mij alleen direct nadat je gepost hebt, bij oudere posts kan ik hem niet meer zien. Hij zit onder die drie puntjes rechtsboven in je post Even testen Edit: ik zie het 15 december 2021 aangepast door DunneDraak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei: Recent was er een discussie met Achariya over hoe stoer vechten wel niet is, en dat de wereld een boze enge plaats is vol met OVERVALLERS die JE VRIENDIN KOMEN VERKRACHTEN. Hoe dan ook. We kunnen op dit prachtige nieuwe forum dus plaatjes posten. Ik ben de vervelendste niet, en wil Achariya graag de mogelijkheid geven zijn grote V vormige armen met ons te delen terwijl hij zijn zwarte band in karate om heeft. Ik zal het goede voorbeeld geven. Omdat ik bang ben geworden van de posts van Achariya en mij heb beseft dat ik écht beter moet worden in vechten om mijn vriendin te kunnen beschermen, heb ik een rode rotweiler aangeschaft om alle verkrachters kapot te bijten: Nu aan jou de beurt Achariya! Ik ben benieuwd. Leuke foto's en leuk beessie! Acha waar wacht je op?! No pressure, overigens. (POST!) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Dat is wel echt een leuke hond 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Je ziet er uit als een bijzonder kleine man, Avant 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Alvast mijn excuses aan de kinderen van GlobalHaloPro4U 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Achariya jongen, waar blijf je? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Ik ben hier lieverd! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 1 minuut geleden, Achariya zei: Ik ben hier lieverd! Plaats een foto van jezelf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 Wat let je het zelf te doen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 4 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Alvast mijn excuses aan de kinderen van GlobalHaloPro4U Waarom? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 42 minuten geleden, Achariya zei: * moest ff de vorige berichten lezen, shit is niet te doen op een telefoon. Avant, zal best een aardig beest zijn hoor, maar zou niet mijn keuze hond geweest zijn. Echt? Een poedel? En je doet me denken aan Ryan van the office. *nee op je tweede foto meer Andy, of een mix van die 2. En ja ik weet ik weet, jullie zitten te springen om een foto van mij. Helaas kan ik die wens niet vervullen, post het liefst geen sjizzle van mezelf online, ik heb niet eens sociale media. Big brother zoekt mij, je weet zelf. Kissss xxxxxx Godver je ken niet eens ff relaxed iets typen anders is je typ tijd verstreken, wat een kut site is dit geworden! Wat ben je toch weer voorspelbaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 En jij niet poekie? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 15 december 2021 Delen Geplaatst: 15 december 2021 5 minuten geleden, Achariya zei: En jij niet poekie? Ik heb een foto van een bushokje geplaatst in de CdAB. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.