Ga naar inhoud

Hot foto topic


k1ng

Aanbevolen berichten

5 uren geleden, LeroyDogg zei:

Haha ben inderdaad half italiaans?

en jij, vol blanke Nederlander?

Tja ligt er aan hoever je terug gaat natuurlijk, iedereen heeft wel ergens een voorvader uit een ander land. Als je familie al 10 generaties in hetzelfde dorp woont krijg je pu leden afstammelingen, en daar zit niemand op te wachten.

Ja ben zo ongeveer wel 'volbloed' Nederlander, maar ben iets van 3-6% italiaans/zwitsers bloed en heb nog verre voorvaderen uit België, Indonesië, misschien nog Noorwegen en weet ik veel waar nog meer.

Als ik me een paar weken niet scheer denken mensen dat ik een Turk of Rus ben.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Achariya zei:

Tja ligt er aan hoever je terug gaat natuurlijk, iedereen heeft wel ergens een voorvader uit een ander land. Als je familie al 10 generaties in hetzelfde dorp woont krijg je pu leden afstammelingen, en daar zit niemand op te wachten.

Ja ben zo ongeveer wel 'volbloed' Nederlander, maar ben iets van 3-6% italiaans/zwitsers bloed en heb nog verre voorvaderen uit België, Indonesië, misschien nog Noorwegen en weet ik veel waar nog meer.

Als ik me een paar weken niet scheer denken mensen dat ik een Turk of Rus ben.

Apart toch, ik stelde me voor dat je een halfbloed was ofzo?

Zo zie je maar, je brein maakt een plaatje dat nooit reëel is. Net zoals ik altijd heb bij radio-dj’s.

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo is een grapje waarin je insinueert dat alle users hier het gevolg van inteelt zijn toegestaan maar een vergelijkbaar grapje waarin je je afvraagt of iemand uit Mongolië komt niet? Het zijn allebei grapjes.

  • Like 1
  • Confused 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Arendjan zei:

Hoezo is een grapje waarin je insinueert dat alle users hier het gevolg van inteelt zijn toegestaan maar een vergelijkbaar grapje waarin je je afvraagt of iemand uit Mongolië komt niet? Het zijn allebei grapjes.

Je noet ergens de grens trekken. Je voordoen als verongelijkte user met permanente PMS mag wel, grappies voortbordurend op eenzelfde soort grappie mag niet. Daarnaast wil ik mijn excuses maken aan de mensen uit Mongolië, ik snap dat een dergelijke associatie gewoon te ver gaat.

  • Like 2

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, DunneDraak zei:

Waarom heet je geen Mulan?

Teveel typecasting. Daarnaast dekt die ook niet echt de lading. Tegenwoordig is er echter een nieuwe Disneyprinses, Raya, die qua afkomst (en uiterlijk) vrij dicht in de buurt komt.

En eigenlijk heb ik géén idee waarom ik destijds voor Doornroosje gekozen had. Goed verhaal, lekker kort. 

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Doornroosje zei:

Teveel typecasting. Daarnaast dekt die ook niet echt de lading. Tegenwoordig is er echter een nieuwe Disneyprinses, Raya, die qua afkomst (en uiterlijk) vrij dicht in de buurt komt.

En eigenlijk heb ik géén idee waarom ik destijds voor Doornroosje gekozen had. Goed verhaal, lekker kort. 

Maar heb jij al weleens een foto gepost hier? En @Arendjan?

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Doornroosje zei:

Teveel typecasting. Daarnaast dekt die ook niet echt de lading. Tegenwoordig is er echter een nieuwe Disneyprinses, Raya, die qua afkomst (en uiterlijk) vrij dicht in de buurt komt.

En eigenlijk heb ik géén idee waarom ik destijds voor Doornroosje gekozen had. Goed verhaal, lekker kort. 

Ik ken al die Disney prinsessen toch niet. Wat ben ik een nerd?

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LeroyDogg zei:

Ben je nou echt homoseksueel @DunneDraakof doe je alsof? Het lijkt alsof er een groot deel homoseksueel is op dit forum.

 

(Snowflake alert: nee dat is geen probleem, homo vrienden vind ik met veel dingen leuker dan hetero’s, zoals de f’ing scherpe humor)

Zolang het maar een hartslag heeft

  • Haha 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...