Achariya Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 7 uren geleden, LeroyDogg zei: Dat is meestal zo😅 Kan je dat beschrijven, hoe jij het dacht? Denk iets meer Arisch 😂 Ben je volbloed Nederlander of zit er nog iets in de mix? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 (aangepast) 10 uren geleden, Achariya zei: Denk iets meer Arisch 😂 Ben je volbloed Nederlander of zit er nog iets in de mix? Haha ben inderdaad half italiaans😅 en jij, vol blanke Nederlander? 18 december 2021 aangepast door LeroyDogg Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 5 uren geleden, LeroyDogg zei: Haha ben inderdaad half italiaans😅 en jij, vol blanke Nederlander? Tja ligt er aan hoever je terug gaat natuurlijk, iedereen heeft wel ergens een voorvader uit een ander land. Als je familie al 10 generaties in hetzelfde dorp woont krijg je pu leden afstammelingen, en daar zit niemand op te wachten. Ja ben zo ongeveer wel 'volbloed' Nederlander, maar ben iets van 3-6% italiaans/zwitsers bloed en heb nog verre voorvaderen uit België, Indonesië, misschien nog Noorwegen en weet ik veel waar nog meer. Als ik me een paar weken niet scheer denken mensen dat ik een Turk of Rus ben. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 1 uur terug, Achariya zei: Als je familie al 10 generaties in hetzelfde dorp woont krijg je pu leden afstammelingen, en daar zit niemand op te wachten. Waarom nou weer zoiets zuurs zeggen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 12 minuten geleden, Doornroosje zei: Waarom nou weer zoiets zuurs zeggen Of je neemt het niet zo serieus en snapt dat het een grap was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 1 uur terug, Achariya zei: Tja ligt er aan hoever je terug gaat natuurlijk, iedereen heeft wel ergens een voorvader uit een ander land. Als je familie al 10 generaties in hetzelfde dorp woont krijg je pu leden afstammelingen, en daar zit niemand op te wachten. Ja ben zo ongeveer wel 'volbloed' Nederlander, maar ben iets van 3-6% italiaans/zwitsers bloed en heb nog verre voorvaderen uit België, Indonesië, misschien nog Noorwegen en weet ik veel waar nog meer. Als ik me een paar weken niet scheer denken mensen dat ik een Turk of Rus ben. Apart toch, ik stelde me voor dat je een halfbloed was ofzo😆 Zo zie je maar, je brein maakt een plaatje dat nooit reëel is. Net zoals ik altijd heb bij radio-dj’s. 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Waar zijn jullie foto’s? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 (aangepast) Komt eraan broeder. Spoedig. 18 december 2021 aangepast door roastednerd 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 Op 17-12-2021 om 19:48, LeroyDogg zei: Mooi zo’n kijkje in de toekomst Dat temperament van eerst lag dus aan 8 uren geleden, LeroyDogg zei: Haha ben inderdaad half italiaans😅 en jij, vol blanke Nederlander? Dat verklaart dat temperament van eerst, puur Italiaans 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GlobalGuardian Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 (aangepast) Overigens stamt mijn famillie af van 25% Pools en 25% spaans bloed. Omdat een oom van mij koninklijk spaans bloed heeft. 18 december 2021 aangepast door GlobalGuardian Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 3 uren geleden, GlobalGuardian zei: Dat temperament van eerst lag dus aan Dat verklaart dat temperament van eerst, puur Italiaans 😉 😎🤌🏼 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 18 december 2021 Delen Geplaatst: 18 december 2021 5 uren geleden, LeroyDogg zei: Waar zijn jullie foto’s? Ik lijk in ieder geval niet op mijn Disney profielfoto Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Hoezo is een grapje waarin je insinueert dat alle users hier het gevolg van inteelt zijn toegestaan maar een vergelijkbaar grapje waarin je je afvraagt of iemand uit Mongolië komt niet? Het zijn allebei grapjes. 1 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Ik ben 20% Indo en 80% cutie trouwens. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 10 minuten geleden, Arendjan zei: Hoezo is een grapje waarin je insinueert dat alle users hier het gevolg van inteelt zijn toegestaan maar een vergelijkbaar grapje waarin je je afvraagt of iemand uit Mongolië komt niet? Het zijn allebei grapjes. Je noet ergens de grens trekken. Je voordoen als verongelijkte user met permanente PMS mag wel, grappies voortbordurend op eenzelfde soort grappie mag niet. Daarnaast wil ik mijn excuses maken aan de mensen uit Mongolië, ik snap dat een dergelijke associatie gewoon te ver gaat. 2 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Met Mason. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 58 minuten geleden, Mindless zei: Met Mason. 🐕❤️ Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 15 uren geleden, Doornroosje zei: Ik lijk in ieder geval niet op mijn Disney profielfoto Waarom heet je geen Mulan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 1 uur terug, Mindless zei: Met Mason. Zat je maar zo aan mijn kont 😍 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 2 uren geleden, Arendjan zei: Ik ben 20% Indo en 80% cutie trouwens. Wat lul jij stom, laatste keer dat ik keek was jij gewoon 100% cutie hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 32 minuten geleden, DunneDraak zei: Waarom heet je geen Mulan? Teveel typecasting. Daarnaast dekt die ook niet echt de lading. Tegenwoordig is er echter een nieuwe Disneyprinses, Raya, die qua afkomst (en uiterlijk) vrij dicht in de buurt komt. En eigenlijk heb ik géén idee waarom ik destijds voor Doornroosje gekozen had. Goed verhaal, lekker kort. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 2 minuten geleden, Doornroosje zei: Teveel typecasting. Daarnaast dekt die ook niet echt de lading. Tegenwoordig is er echter een nieuwe Disneyprinses, Raya, die qua afkomst (en uiterlijk) vrij dicht in de buurt komt. En eigenlijk heb ik géén idee waarom ik destijds voor Doornroosje gekozen had. Goed verhaal, lekker kort. Maar heb jij al weleens een foto gepost hier? En @Arendjan? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Ben je nou echt homoseksueel @DunneDraakof doe je alsof? Het lijkt alsof er een groot deel homoseksueel is op dit forum. (Snowflake alert: nee dat is geen probleem, homo vrienden vind ik met veel dingen leuker dan hetero’s, zoals de f’ing scherpe humor) Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 4 minuten geleden, Doornroosje zei: Teveel typecasting. Daarnaast dekt die ook niet echt de lading. Tegenwoordig is er echter een nieuwe Disneyprinses, Raya, die qua afkomst (en uiterlijk) vrij dicht in de buurt komt. En eigenlijk heb ik géén idee waarom ik destijds voor Doornroosje gekozen had. Goed verhaal, lekker kort. Ik ken al die Disney prinsessen toch niet. Wat ben ik een nerd? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Zojuist, LeroyDogg zei: Ben je nou echt homoseksueel @DunneDraakof doe je alsof? Het lijkt alsof er een groot deel homoseksueel is op dit forum. (Snowflake alert: nee dat is geen probleem, homo vrienden vind ik met veel dingen leuker dan hetero’s, zoals de f’ing scherpe humor) Zolang het maar een hartslag heeft 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.