Doornroosje Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Zojuist, LeroyDogg zei: Maar heb jij al weleens een foto gepost hier? En @Arendjan? Ja, ergens in de krochten van de 159 pagina's heb ik weleens foto's gepost. Maar de meeste users weten eigenlijk wel hoe ik uitzie. Grotendeels heb ik op instagram een klein deel (Labbers, Jas, Mindless, Avant, Enzevil, Orangemic en vast nog een paar anderen die nog enigzins actief zijn) heb ik zelfs (meerdere keren) in het echt ontmoet. Maar ik zal binnenkort nog wel eens posten. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Zojuist, DunneDraak zei: Zolang het maar een hartslag heeft Biseksueel dus. Maar, ook minderjarigen hebben een hartslag… Ow, dieren trouwens ook😶 ok dit gaat de verkeerde kant op Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 1 minuut geleden, DunneDraak zei: Ik ken al die Disney prinsessen toch niet. Wat ben ik een nerd? Als je ze niet kent dan geloof ik niet dat je homoseksueel bent! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 18 minuten geleden, LeroyDogg zei: Biseksueel dus. Maar, ook minderjarigen hebben een hartslag… Ow, dieren trouwens ook😶 ok dit gaat de verkeerde kant op Wat is je punt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 17 minuten geleden, Doornroosje zei: Als je ze niet kent dan geloof ik niet dat je homoseksueel bent! Nou ik wil het wel bewijzen voor je 😉😉😉🍆 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 24 minuten geleden, LeroyDogg zei: Maar heb jij al weleens een foto gepost hier? En @Arendjan? Jazeker, maar het is wellicht weer eens tijd voor een nieuwe. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 41 minuten geleden, DunneDraak zei: Wat is je punt? Ik probeer helemaal geen punt te maken😅 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 Misschien moet ik eens een keer een foto hier posten. Jullie zijn vast benieuwd hoe ik eruit zie. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 december 2021 Delen Geplaatst: 19 december 2021 1 minuut geleden, Hardcore_gamer zei: Misschien moet ik eens een keer een foto hier posten. Jullie zijn vast benieuwd hoe ik eruit zie. Ik wilde je post liken, maar for some reason kan dat niet meer vandaag😶 Maar post een foto van jezelf! Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Nice! Ik heb al jaren iemand van het powerweb op untappd, maar ik was vergeten welke user dat nou precies was. Nu weet ik het weer, proost Roastednerd. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 19 uren geleden, Mindless zei: Met Mason. Wat een schatje. Mag mijn gezicht wel aflebberen. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 1 uur terug, Avant-La-Lettre zei: Wat een schatje. Mag mijn gezicht wel aflebberen. De hond mag er ook wel zijn! 2 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 Je ziet eruit als een getrouwd man. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 20 december 2021 Delen Geplaatst: 20 december 2021 1 uur terug, Arendjan zei: Je ziet eruit als een getrouwd man. Wat heb jij toch een goed inzicht in de ziel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 Op 20-12-2021 om 10:11, roastednerd zei: Zó, wat ben jij groot geworden! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 3 uren geleden, Pip-Boy_J zei: Zó, wat ben jij groot geworden! Ga jij nog met ons delen hoe je bent gegroeid? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 januari 2022 Delen Geplaatst: 6 januari 2022 5 uren geleden, roastednerd zei: Ga jij nog met ons delen hoe je bent gegroeid? Ik neem het in overweging. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NextGenDonkey Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Op 20-12-2021 om 11:51, LeroyDogg zei: De hond mag er ook wel zijn! 😂😂😂 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NextGenDonkey Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 Op 19-12-2021 om 19:06, Hardcore_gamer zei: Misschien moet ik eens een keer een foto hier posten. Jullie zijn vast benieuwd hoe ik eruit zie. Doe maar Hardcore_gamer. Heb je er nog 1 met kaalgeschoren hoofd en Australian. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 14 januari 2022 Delen Geplaatst: 14 januari 2022 dit was ik deze zomer en de laatste 3 nu 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 18 januari 2022 Delen Geplaatst: 18 januari 2022 Naar mijn mening ook een “hot foto”, mijn nieuwe 5.1 systeem van €3200 (tv not included). Geluid laat de woonkamer trillen, ben er echt f’ing happy mee! 4K movies op Blu Ray, afgespeeld op de PS5 met bios geluid is gewoon……. Nja, geen woorden voor😍 1 Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 16 uren geleden, LeroyDogg zei: Naar mijn mening ook een “hot foto”, mijn nieuwe 5.1 systeem van €3200 (tv not included). Geluid laat de woonkamer trillen, ben er echt f’ing happy mee! 4K movies op Blu Ray, afgespeeld op de PS5 met bios geluid is gewoon……. Nja, geen woorden voor😍 Gooi er nog ff 1500 voor een nieuwe tv tegenaan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 2 minuten geleden, Achariya zei: Gooi er nog ff 1500 voor een nieuwe tv tegenaan Die tv is nieuw, 4K HDR, 120Hz met Dolby Vision en eARC, daarom moest er nog een dikke 5.1 bij (uitbreidbaar met Atmos in de toekomst). Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Achariya Geplaatst: 19 januari 2022 Delen Geplaatst: 19 januari 2022 Hmm hij oogt zo klein, zal wel koud zijn in de kamer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.