Ga naar inhoud

Hot foto topic


k1ng

Aanbevolen berichten

''Op internet is iedereen veel eerlijker'' Oh nee, absoluut geen overhaaste generalisatie, want jij kent uiteraard iedereen en weet ook precies hoe zij zowel in het echt als op het internet zijn. Vergeef me. Als iemand anders is op internet dan in 'het echte leven' zegt dat toch nog niet dat hij op internet meer zichzelf is? Je slaat een stapje over in je toch al zwakke argumentatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die niet eerlijk is, kan nooit zichzelf zijn. Daarnaast vroeg jij is er een zelf is, waar ik antwoord op gaf en dat trek jij weer in lijn met waar we het voorheen over hadden terwijl het er niks mee te maken had. Dus de volgende keer beter lezen voordat je gaat roepen dat ik een ''zwakke argumentatie'' hanteer.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet beter lezen? Hoe had ik kunnen afleiden uit jouw comment dat je slechts inging op mijn vraag? Volgens mij weet je zelf ook wel dat de eerste helft van je comment niet als reactie op mijn vraag bedoeld was. Ik stel een open vraag en jij antwoordt met ''onwaar''? Juist... Daarnaast was het alsnog een overhaaste generalisatie, losstaand van het doel dat het diende. Ook wil ik wel even weten wat voor argumentatie je hebt voor de stelling die je nu aandraagt. ''Iemand die niet eerlijk is kan nooit zichzelf zijn''? Een leugenachtig man is wat hij is, namelijk oneerlijk, dit is onlosmakelijk verbonden aan zijn zelf.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zo aangevallen reageert, kom je dom over. Je beschuldigt mij ervan dat ik zomaar wat lul, maar volgens mij weet jij zelf niet eens waar je het over hebt :'). Ik had gehoopt een normaal gesprek te voeren maar jij maakt van deze discussie wel iets heel naars. Maar ok jij je zin, het was een overhaaste generalisatie en nu opkankeren.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...