Ga naar inhoud

Vita topic


Duck90

Aanbevolen berichten

  • Reacties 181
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Soul Sacrifice heeft een Ultimate Version gekregen: Soul Sacrifice Delta. Deze is volgens mij afgelopen week in de PSN Store gekomen voor Europa. Wel exclusief helaas, dus niet een retail versie. Maar ooit was Soul Sacrifice gratis te krijgen met PS+. Wat vinden jullie van deze game? Is het heel erg vet? Of valt het redelijk tegen?

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 jaren later...
Gavity rush en Rayman legends al gespeeld op ps4 (allebei zeer van genoten), dus misschien als die een keer betaalbaar zijn in een sale dat ik ze opnieuw haal. En heb idd al gezien dat ik meerdere spellen zoals hotline miami al heb via crossplay of ps plus wat een flinke bonus is. Persona 4 is zo te horen wel de must-buy voor de vita dus die ga ik zeker halen. Als ik daar mee uitgespeeld ben (over 2 jaar waarschijnlijk) ga ik me eens langzaam oriënteren of er nog japanse rpg's zijn die voldoen aan mijn smaak (ik heb een hekel aan een aantal van die overdreven anime cliches).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...