Ga naar inhoud

CdAB 9 [IX] Tis but a scratch


BaronBonk

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, het blijft pijnlijk en het achtervolgd me nog steeds. Maar erover praten helpt. Het maakt me sterker… Mijn onzekerheid, het is bar en broos… Zo verzwakt. Ik ben de mensen die mijn verhaal willen aanhoren, die mij serieus nemen, dankbaar. Elke dag is een strijd, die ik zal moeten overleven. Dankzij mensen zoals jullie kan ik overleven en ik kan ik het vertrouwen in de mens krijgen… Dat vertrouwen was en is nog nihil… Dank voor jullie luisterend oor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon te doen met die dieren. Zij zijn de slachtoffers zij konden er niks aan doen, maar die mensen wel. Als ik sam was had ik stenen tegen mn ouders gegooid en vervolgens gedumpt in een vijvertje met stilstaand water zodat de lucht van onbindings staat niet zo opvalt. Vervolgens excuses aangeboden aan de ganzen en op reis gaan naar het zuiden. Vervolgens daar een nieuwe toekomst op te bouwen als bevrijder van stieren bij stier gevechten. Daar zou ik dan een prachtige senorita tegen komen met het zelfde streven. Onze seks zou net vurig zijn als de wraak van de stieren die al stamp voetend door de nauwe straatjes van spanje heen denderen. Vervolgens krijgen we 2 kinderen en veranderen we onze achternaam in gans om de ganzen te herdenken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...