Ga naar inhoud

Waar kan ik het beste Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 pre-orderen?


Bridgeman

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben van plan Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 3 te gaan pre-orderen. Ik had namelijk gelezen dat je er dan exclusieve costumes bij krijgt. Wikipedia: First run copies of the game will include a code to download six exclusive costumes; a Goku's costume from Dragon Ball and a samurai suit for Naruto Uzumaki, Road to Ninja costumes for Hinata Hyuga and Sasuke Uchiha, a kimono for Sasuke, swimsuit costumes for Sakura Haruno and Tsunade, a Japanese school uniform for Sakura, and ANBU costumes for Kakashi Hatake and Itachi Uchiha.[2][16] However, not all costumes will be available for all regions, with only the Goku costume being confirmed as universally available and the other costumes being restricted to preorders in Europe, Australia, and Japan. Ik weet alleen niet bij wie ik hem het beste kan pre-orderen. Game Mania heeft geen releasedate aangeduid (releasedate is 8 maart) en heeft niks vermeld over pre-order content. NedGame heeft de releasedate op 15 maart (een week na de aangekondigde releasedate), maar bied wel een "Day 1 edition" aan met een downloadbare outfit van Goku en een exclusieve ruilkaart. Ik vraag me dan alleen af of die code voor de andere costumes er ook bij zit bij NedGame. Of dat op die ruilkaart staat, of wat. Heeft iemand meer info hier over?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een mede Naruto Storm fan, hier ga ik wel even de moeite voor nemen. Ik heb gemaild met [Yourgamezone](http://www.yourgamezone.nl/), een site waar ik vaker games bestel, en ja, vertrouwbaar. Hun hebben aangegeven dat ze momenteel niet weten welke versies/pre-order goodies ze krijgen. Overigens zie je aan de einde van de [nieuwe trailer](http://www.youtube.com/watch?v=G3hw_iOtoWs) dat ze die DLC kaart en een artwork book geven aan elke pre-order. Je krijgt sowieso de Day1 edition als je hem pre-ordert, dus heb je gelijk de Goku costume. Over die DLC kaart (5 downloadable costumes) en artbook, die hoor je dus bij elke versie van de game te krijgen, zowel de special edition (Will of Fire / True Despair ) als je de normale, oftewel de Day 1 edition pre-ordert. De release date is inderdaad 8 maart voor Europa, en ik ga hem pre-orderen op Yourgamezone (€46, en nee, ik probeer geen reclame te maken, ik geef gewoon informatie waar je de game goedkoper kunt krijgen) zodra ik weet of ik de pre-order goodies erbij krijg. Ik heb nogmaals net een mailtje gestuurd naar ze, of ze al meer weten over de pre-order goodies en of ze die kunnen leveren. Ik zal gelijk laten weten als ik antwoord heb van ze.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rob Ik denk ik ga dan de normale versie halen in Nederland. Als ik hem vanuit de UK moet laten komen heb ik hem never nooit op de release date binnen. Wel jammer dat ik die costumes niet kan krijgen, maar ik heb geen zin om nog een paar dagen voor te wachten. Als ik ergens een winkel vind in NL die die bonus toch wel heeft, zou ik het laten weten.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...