Ga naar inhoud

Beste Soundtrack uit een game


PenTa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 338
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wat vinden Puuters (ik vind hem leuk) nou goede soundtracks in een game? Voor mij wegen muziek en geluid behoorlijk zwaar mee in wat ik van een game vindt. Is een soundtrack goed, dan ga ik ook rustig op zoek waar ik hem kan kopen, en luister er dan ook regelmatig naar. Een aantal games met übertoffe soundtracks: Deus Ex: Human Revolution Super Meat Boy Castle Crashers Alle Elder Scrolls-games Guild Wars, uitbreidingen en GW2 Max Payne-reeks Burnout Paradise (vooral de klassieke muziek, dan) Fallout 3. Wat jullie? (Oeps, was ik bijna Vice City vergeten te noemen)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind persoonlijk de muziek in The witcher (1&2) spot-on. Verder luister ik soms naar die van Shadow of the Collosus, Ico, Dragon Age, Mass Effect, Halo, de themes van Titan Quest + immortal throne en Assassin's Creed. Ook ff vermelden : de groep Two Steps from Hell, een soort orkest dat van die epische klassieke muziek maakt. (Vaak in trailers, zoals bijv. die van Mass Effect 2). Zoek maar eens Hearth of Courage; Smell of Victory; of Archangel op. Kippenvel gewoon.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...