Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Jammer dat de kinect nog harder is laten vallen dan de ps vita, het is wel een mooi stukje hardware. De voice control heb ik geprobeerd, maar dat is net iets te vervelend om goed te kunnen gebruiken. Daarbij komt nog dat je een debiel lijkt als je zo schreeuwt tegen je tv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve voor de Voice controll en de cam voor het streamen (als je streamt, sluit dan op zn minst een camera op je xbone aan, zonder is het ook zo karrig) is dat ding meer een onding dan nuttig. Het meeste berijk ik toch wel met toetscombinaties die even wat sneller zijn dan iets moeten zeggen (2x home en dan X op het net gespeelde op te nemen bijv.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst even CoD Black Ops aangeslingerd op de Xbone (Backwards compatible) .Was wel leuk om even terug te keren naar de laatste goede CoD (imo). Multiplayer draait erg soepel en er waren 50k(!) mensen online Toch mooi dat backwards compatibility oude games nieuw leven inblazen .
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 10 maanden later...
  • 9 maanden later...
Xbox is wel heel slecht bezig. Eerst met de Xbox 360 het RROD probleem, daarna zou je denken dat ze een betere generatie consoles zouden maken maar nee hoor ze maken een koelkast van een Xbox One. Nu hebben ze daarna wel de beste console ter wereld gemaakt maar die kan ik nog niet aanschaffen en ondertussen neemt mijn Xbox One teveel ruimte in.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...