Reb3nga Geplaatst: 26 september 2022 Delen Geplaatst: 26 september 2022 Dit weekend aan Dahmer begonnen. Wat een verhaal zeg, life can be stranger than fiction 🤯  House of the Dragons valt behoorlijk tegen. Ondertussen 26 bevallingen gezien, en het draakje rijden is niet zo speciaal maar als het elke aflevering gebeurt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dunke Geplaatst: 26 september 2022 Delen Geplaatst: 26 september 2022 Ik moet de laatste aflevering van House of the Dragon nog kijken, maar ik vind het tot nu toe wel nice. Niet zo goed als GoT op het hoogtepunt, maar vermakelijk.  Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 Eindelijk aan Better Call Saul. Nu bijna bij seizoen 3. 1 Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 1 uur geleden, roastednerd zei: Eindelijk aan Better Call Saul. Nu bijna bij seizoen 3. Wat vind je ervan? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 september 2022 Delen Geplaatst: 27 september 2022 25 minuten geleden, LeroyDogg zei: Wat vind je ervan? Tot nu toe leuk. Saul vond ik in BB een van de leukere karakters, tenminste niet iemand die gigantische lul is. Het is soms wat traag maar dat was BB ook. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dunke Geplaatst: 1 oktober 2022 Delen Geplaatst: 1 oktober 2022 Begonnen met Cyberpunk Edgerunners en vind het tot nu toe wel leuk. Alleen nog niet zo weggeblazen als veel mensen die ik er online over zie praten. Enfin, ik ben bijna op de helft dus we gaan het zien. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
koskola Geplaatst: 3 oktober 2022 Delen Geplaatst: 3 oktober 2022 Dahmer - Monster: The Jeffrey Dahmer Story  Zieke shit. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Bezig met Cabinet of Curiosities. Eerste afl is top, Time Blake Nelson stelt nooit teleur. Daarna zag ik dat Panos Cosmatos (MANDY) ook een afl geregisseerd heeft dus die heb ik direct daarna gekeken. Wat een ervaring weer zeg 🤯 Doodzonde dat deze man zo weinig films regisseert, want zijn stijl is absoluut uniek. Gaat het zien luitjes! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 30 oktober 2022 Delen Geplaatst: 30 oktober 2022 Black-ish verder kijken vanaf seizoen 3, blijft lachen. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 november 2022 Delen Geplaatst: 11 november 2022 Suits, maar duurt echt lang! 9 seizoenen ook geloof ik... Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 Better Call Saul af. Erg goed.  Nu aan 1899 begonnen van de makers van Dark (misschien wel mijn favoriete serie). Begint erg sterk. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CatBoy Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 (aangepast) Suits, genieten 12 december 2022 aangepast door CatBoy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 12 december 2022 Delen Geplaatst: 12 december 2022 The Sandman: Fantasy serie van Netflix. Het verhaal leek vrij recht-toe-recht-aan tot het met afl 5 en 6 opeens een heel andere kant op gaat. Aanrader om in deze tijd van het jaar te kijken! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 december 2022 Delen Geplaatst: 29 december 2022 Onpopulaire mening: Rings of Power > House of the Dragons Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 5 januari Delen Geplaatst: 5 januari Andor was vet! Beste SW serje imo Geen fanpleasers, Jedi's en Star Destroyers maar gewoon een gritty sci-fi verhaal in Rogue One stijl. 4.5 kipknotsen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Op 12-12-2022 om 10:45, roastednerd zei: Nu aan 1899 begonnen Alweer gecanceld foor Netflix dus je kan beter gewoon niet starten. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari Bezig met The Wire s1 en Six Feet Under S2. Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 januari Delen Geplaatst: 9 januari 3 uren geleden, roastednerd zei: Alweer gecanceld foor Netflix dus je kan beter gewoon niet starten. Was ook een vreselijk saaie serie met een plot dat erg ingewikkeld lijkt maar als je er even 3 tellen over nadenkt helemaal nergens op slaat.  Op 29-12-2022 om 13:44, Reb3nga zei: Onpopulaire mening: Rings of Power > House of the Dragons Ja daar ben ik het ook absoluut mee oneens. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 30 januari Delen Geplaatst: 30 januari Snowfall Losjes gebaseerd op het verhaal van Rick Freeway Ross. Die in de jaren 80 tonnen coke voor de CIA verkocht om de oorlog in Nicaragua te financieren. De serie is zeker niet perfect, maar man man man wat een show. Hier in NL totaal onder de radar gebleven (The Wire?) terwijl de ene na de andere middelmatige Netflix of Prime serie kapotgepromoot wordt. De hele cast is op een enkeling na onbekend maar zij zetten hun karakters ongelofelijk sterk neer. De eerste 3 seizoenen zijn door John Singleton (Boyz in the Hood) geregisseerd. Helaas stierf hij al op 51 jarige leeftijd terwijl s3 afgerond werd. Legendarische serie wat mij betreft, geef het een kans als je Disney hebt! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.