Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Ik vind het echt geweldig om mijn tijd te verspillen aan het kijken van series. Dit is wat ik gezien heb: -Arrested Development -The Office -Scrubs -That 70's show -How I Met Your Mother -The Big Bang Theory -Chuck -Game of Thrones -NCIS -Malcolm in the Middle -Community -Doctor Who -Death Note (Anime) -Code Geass (Anime) -Spiral (Anime) Voor The Office & Arrested Development moet je een bepaalde smaak humor hebben om het leuk te vinden. Scrubs & Community vind ik echt twee geweldige series, ik ga zelfs zo ver om ze de beste comedy series te noemen! Doctor Who is de langst lopende sci-fi serie ooit (vrees niet na 2005 werd het gewoon modern). Het is zeker een goede serie, als je deze wilt kijken adviseer ik je om met seizoen 5 (van de nieuwe series) te beginnen, want vanaf daar is het echt zo goed! Chuck is ook een leuke serie, het heeft echt personage's waar je van gaat houden. Het laatste seizoen van Chuck is echter niet zo goed. Als laatst is Code Geass de beste anime ooit. Het is zo ongelofelijk slim geschreven! Echt een aanrader!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Game of Thrones Breaking Bad Dexter South Park Kwa anime : Hajime No Ippo Dragonball Dragonball Z Naruto Naruto shippuuden Code Geass beiden seizoenen Claymore Hellsing alles Gantz Neon Genesis Evagelion Welcome To The NHK Bleach One Piece Highschool of the Dead Gintama Clannad Kore Wa Zombie Desuka Beelzebub Eureka Seven Monster Afro Samurai Another Ao No Exorcist Bakuman Death Note Arakawa Under The Bridge Rainbow Blood+ ja kan nog doorgaan maar uhm laat ik het hierbij houden. Ik heb een lijstje bijgehouden op www.myanimelist.net leuke site voor animefans en als je info wilt over anime enzo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...