Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>@COG Man man man ik ben jaloers dat je dat hele avontuur nog gaat meemaken:). Dit, ik wou dat er zo een Neuralizer in het echt bestond van Men in Black, dan zou ik echt elke keer als ik TLoU had uitgespeeld dat ding op mezelf gebruiken om het steeds overnieuw te doen :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel ik het jaarlijkse uitbrengen van een Assasin's Creed game niet oké vind, moet ik toegeven dat Black Flag na AC2 de beste is uit de serie. Het spel is zeker het prijskaartje waard. Zo is de story line al best lang, maar met alle zij missies en extra's meegerekend ben je echt super lang bezig. Daarnaast heb je zelfs nog een multiplayer mode! Naast het vele content is de feeling van de game ook goed gedaan. Het moment tijdens een zonsondergang wanneer je met je schip aan het varen bent op de grote zee, terwijl je bemanning een liedje zingt, kan je het niet helpen om een brede grijns op je smoel te toveren. =) Uiteindelijk zou ik Donkere vlag zeker aanbevelen! Het gebrek aan echte next gen graphics is misschien een tegenvaller, maar dan alsnog ziet het er zo'n 5x beter uit als de PS3 versie! Daarnaast is AC4 echt een game die je na een jaartje ofzo opnieuw in je PS4 stopt, terwijl ik dat bij Infamous nog niet zo snel zie gebeuren. Als je nog meer van AC4 wilt zien, kan ik het wel een keertje voor je gaan streamen =P

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie toffe antwoorden! Vooral jouw uitgebreide antwoord Orange, echt heel nice! De feeling van een game ligt heel gevoelig bij mij, zoals jij al zei: >Naast het vele content is de feeling van de game ook goed gedaan. Het moment tijdens een zonsondergang wanneer je met je schip aan het varen bent op de grote zee, terwijl je bemanning een liedje zingt, kan je het niet helpen om een brede grijns op je smoel te toveren. =) Dat soort dingen kunnen er voor zorgen dat ik helemaal in de game kom, echt heel nice. Ik vond AC2 heel tof, maar de delen daarna vond ik maar niks. Maar dit lijkt gelijk iets verfrissends, en ben zelf helemaal weg van Pirates. Lijkt me trouwens ook leuk om gewoon lekker te free-roamen, met je bemanning wat rond varen, treasures zoeken, schepen kapen, heerlijk! De conclusie is dat ik hem dus ga halen. Mij leek de game al heel nice, maar als ik zoveel positieve reacties erbij hoor dan weet ik het nu zeker. Overigens vind ik het heel tof dat je vaak uitgebreide comments geeft met een hoop uitleg waar ik veel aan heb, als je een keer AC4 gaat streamen zal ik zeker meekijken!

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...