Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Misschien komt het ook wel doordat ik voor de rest amper platform games als deze doe. Tot nu toe vind ik het nog steeds erg vermakelijk. Van het weekend met een paar maten o.a. deze ook gespeeld en dan steeds om de beurt spelen als je dood was gegaan. En dood ga je vaak, lol. Er zijn volgens mij 12 Chapters en ik ben nu inmiddels bij 11. Met elk hoofdstuk wordt het wel meer uitdagender qua vijanden. En wat diverser met de verschillende versies van Knack.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hack n slash gebaseerd op Parrying, dat is de key om goed te worden. 4 vs 4 of 2 vs 2 met verschillende gamemodes als Capture the flag enzo. En in elk level zitten geheimen en bepaalde wapens die je kunt vinden die zwaar OP zijn. Die wapens heb je nodig om bewegende delen in het level te activeren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond hem qua gameplay en verhaal matiger dan 3, vooral het combosysteem. De multiplayer was wel leuk. Als je coop wil voeg me toe: roastednerd

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond GoW een briljantegame met een perfect combatsysteem, een goed verhaal en holle powers, ascebsion vond ik ook supergoed maar raakte bij mij niet het ultieme god of war gevoel, mede door het combosysteem met die ragemeter voordatje pas goed je combos kon gebruiken

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hades was gruwelijk, en aardige uitdaging op Hard. Zelf was Hades ook erg tof, en natuurlijk zoals altijd weer die satisfaction na het slayen van een God. Zijn blades zijn ook wel tof, heeft volgens mij een grotere afstand dan de Exile Blades al mis ik wat combos vanwege lvl 1 nog, maar dat komt wel goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb m'n PS4 nu sinds eind februari staan en ik heb nog geen moment spijt gehad van m'n aankoop. Dat ding is mooi gedesigned en wat er in het systeem zit is echt krachtig. Spellen zien er prachtig uit en bij de graphics van games als Battlefield 4 en InFamous second son zit ik echt gewoon te genieten. Ook Playstation Plus is een prachtige aanvulling op het totaalpakket. Alle gratis games en extra functies zijn het abonnement dubbel en dik waard. De enige minpuntjes zijn voor mij dat de console heel heet wordt en dat de sticks voor het lopen enz al helemaal naar de tering gaan. Hoe zit dat eigenlijk met jullie PS4's?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...