Ga naar inhoud

Het Playstation 4 Topic


rodriguez

Aanbevolen berichten

  • Reacties 5,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kan mercenary kings eigenlijk wel met meerdere spelers online? Ik keek net even, maar ik kon het niet uitvogelen. Overigens vandaag Outlast uitgespeeld en de Extinction missie Nightfall uit de Ghosts DLC gehaald. Morgen weer opnieuw beginnen aan AC4, nadat ik al mijn progress op de PS3 ben kwijtgeraakt omdat ik mijn hele harde schijf had schoongemaakt -.-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor, weer zit ik met een vraag. The Last of Us is bevestigd voor de PS4: http://www.pu.nl/artikelen/nieuws/the-last-of-us-komt-officieel-naar-de-ps4/ Nu zal ik mijn vraag even copy-pasten, because I don't know what to do: Ik moet hem nog uitspelen op de PS3, maar misschien wordt de ervaring op PS4 nóg epischer aangezien het helemaal opgepoetst wordt. Gewoon de PS3 versie spelen? Of de PS3 versie verkopen (online voucher nog niet gebruikt, áls hij erbij zit) en de PS4 versie binnen slepen...?

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...