Ga naar inhoud

De PU muziek top


RoBoBinHo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 248
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wil ook wel meedoen opzich. Ik luister vooral naar Hip-Hop en in mindere mate Reggae. Ook sta ik open voor heel veel andere soorten muziek, ik heb me er alleen nooit in verdiept. Rage Against the Machine, Santana en The Doors vind ik allemaal vet bijvoorbeeld, om er een paar te noemen. Maar als je mij naar veel meer artiesten in hun genres gaat vragen kom ik met korte lijstjes helaas. Maargoed, juist door dit soort initiatieven leer ik weer veel nieuwe muziek kennen, I'm in!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuel my Fire is echt een schijtnummer, Funky Shit is niet bepaald funky, Diesel Power wordt erg eentonig en een zo'n stuk in Smack my Bitch up is gewoon helemaal out of place. Begrijp me niet verkeerd; die echte harde nummers zoals Firestarter en Breathe zijn gruwelijk hard, en Climbatize is ook fucking epic, maar no way dat dat het beste album evar is. Ik zal 'm in gedachte houden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...