Ga naar inhoud

De PU muziek top


RoBoBinHo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 248
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Madvillain - Madvillainy Geniale beats van madlib, geniale raps van MF Doom, geniaal concept van beiden. Verplicht luistermateriaal voor iedereen die denkt dat hiphop alleen over bitchezz en geld gaat, want daar wordt hier op een heerlijke manier de draak mee gestoken. Niet dat MF doom verder met veel diepzinnigere onderwerpen aan komt zetten hoor, maar wel met grappigere lines. Categorie: G

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pan American - Quiet City Ideaal voor op druilerige dagen, troosteloos tot het laatste nummer waar haast alles goed lijkt te komen. Direct ook een van de mooiste nummers die ik ken. Voor de rest is het natuurlijk sterk door het prachtige simpele gitaarspel en briljante elektronische elementen die ook daadwerkelijk wat toevoegen aan de sfeer. Categorie: D

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sigur Rós - () Strak concept, prachtige muziek, mooi contrast tussen de eerste vier en de laatste vier nummers. Ik ga er niet veel meer woorden aan vuil maken, behalve dan dat ik hem niet in categorie x gooi omdat Agaetis Byrjun een betere instapper is. Maar iedereen moet wel verplicht wat van Sigur Rós beluisteren, wat mij betreft. Categorie: A

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Burial - Kindred Ik hoorde RoBoBinHo ergens zeggen dat Burial de enige electronische uitschieter in de '00's was. Daar ben ik het totaal niet mee eens, bijvoorbeeld Fennesz hierboven vind ik beterrr. Maar, Burial is wel belachelijk goed. Waarom? Sfeer, sfeer, sfeer, sfeer etc. Categorie: E, X (gewoon omdat deze niet zo lang is)

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuel my fire is lompe shit man, geweldig om zo je album te eindigen! Funky shit is niet funky nee, maar DAT zou juist misplaatst zijn op het album. Diesel Power is meer echt een nummer nummer, maar dat is naar mijn mening juist zo goed eraan. Je wilt toch een PU lijst maken? Dit is mijn inzending. Pendulum is in D&B opzicht ook wel tof, net als the Qemists.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent niet erg open lijkt het, veel smaken van mensen zit je af te kraken, ik heb niet het hele topic gelezen maar ik zie dit niemand anders doen. "Eerlijk gezegt, betwijfel ik de keuzes van sommige mensen." is dan ook een kutzin voor iemand die wilt dat iedereen open is voor elkaars muziek. Oftewel, ik heb niet eens zin om hier albums te droppen, dus toedels.
Link naar reactie
Delen op andere sites

titel: Torches artiest: Foster The People must listen: Pumped up Kicks, I Would do Anything For You groep: A Waarschijnlijk mijn meest gedraaide album van 2011. Typisch gevalletje van ''dit wil ik niet afzetten'' en ''ik krijg dit niet uit mijn hoofd''. Helaas is Torches hun enige studioalbum, en ik hoop op meer! titel: Rize of the Fenix artiest: Tenacious D must listen: 39, Throw Down groep: B Ok, Tenacious D is zonder twijfel een van de meest geniale bands op aarde, gezien zij de enigen zijn die ermee wegkomen om teksten te zingen als ''When we text eachother, I fiddle with my anus... I STICK A FINGER IN IT'', met echte rock als begleiding. Rize of the Fenix is net zo briljant als hun voorgaande studioalbums, maar deze wilde ik extra belichten omdat het simpelweg mijn persoonlijke favoriet is. titel: Hoe je honing maakt artiest: Lucky Fonz III must listen: Jongens, Hel groep: A Lucky Fonz III maakt folk zoals folk gemaakt moet worden: diepe teksten, een gitaartje erbij en vooral niet erg zuiver gezongen, maar dat geeft 't toch wat extras! Duidelijk geinspireerd door folk legende Bob Dylan.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...