Ga naar inhoud

De PU muziek top


RoBoBinHo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 248
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hm, ik ben niet zozeer een albumluisteraar. Bij mij is het vooral losse nummers luisteren, of nummers luisteren die nooit op een album uitkomen (in die categorie vooral een hoop van Noisia en Veela (levert veel vocals voor rustigere DnB). Maar als ik dan favoriete albums moet gaan opnoemen: Muse - Origin of Symmetry RHCP - Stadium Arcadium Black Sun Empire - From the Shadows Blackmill - Miracle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry iedereen! Het was niet de bedoeling om als dictator over te komen. Nu ik toch bezig ben, knal ik er nog een drietal albums bij: 5. Selected Ambient Works Vol. 2 Artiest: Aphex Twin 25 Tracks, bijna drie uur aan muziek. Absoluut niet te vergelijken met Vol. 1 (85-92), dit is veel meer Ambient dan Ambient Techno. Voor de gene die denken dat Ambient alleen een beetje geluiden van vogels en kreekjes zijn (zoals ik een half jaar geleden), luister dit! Het vereist wel doorzettingsvermogen de eerste paar keren, maar dan heb je ook wat. Groep D 6. Dummy Artiest: Portishead Combineer hip-hop met Ambient Techno en een vleugje Singer/Songwriter, en je krijgt dit: Trip-hop. In dit album wordt vaak dezelfde formule gebruikt, softe hip-hop beats, ambient melodieën, en erg emotionele zang, en dat zonder dat het spreekwoordelijke glazuur van je spreekwoordelijke tanden springt. Groep F & C 7. Drukqs Artiest: Aphex Twin Een erg divers pakket, 30 nummers lang, waarvan je er gerust 8 van kunt wegstrepen, die tracks zijn namelijk of onder niveau of korte, willekeurige geluidsfragmenten. Wat je overhoud echter, is heel goed. Dit album album is een must-have voor liefhebbers van D&B en IDM. Groep E & F. Succes met het uploaden van je lijstjes en hou het geordend graag.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me heel erg leuk om hier een mee te doen beste RoBoBinHo maar als we echt complete albums gaan beluisteren, hoe leuk me dat ook zou lijken moet ik je bekennen dat ik daar echt de tijd niet voor heb. Ik denk dat ik je eerdere beschrijving dan verkeerd begrepen heb. Bij deze sorry dat je misschien op mijn medewerking rekende maar van zoveel mensen allerlei verschillende albums luisteren daar kom ik gewoon tijd te kort voor. Ik zie weinig klassiek en Reggae dus ik heb nog wel 2 suggesties om te luisteren voor de eventueel geïnteresseerde. Artiest: Damian Marley & Nas Genre: Reggae & hip-hop Album: Distant Relatives Aanrader: Patience, die tekst mensen, is zo zo waar. Klassiek is moeilijk in albums in te delen, maar luister eens de Vier jaargetijden (four seasons) van Vivaldi. Veel plezier met dit topic verder beste mensen die hier wel mee door blijven gaan, ik wens iedereen veel luister plezier met alles albums die men hier post. Muziek is een van de weinige dingen die mensen nog met elkaar verbind in een koude bittere wereld. Als je luistert met je hart, kan bijna geen enkele vorm van muziek slecht zijn. Peace, love and prosperity!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...