Ga naar inhoud

Ziggo zet zonder toestemming Bridge modus van mijn modem uit. mogen zei dat zomaar.


Game-BOY

Aanbevolen berichten

Ik wil graag iets delen voor degenen die een abonnement hebben bij Ziggo.

Ik gebruik een modem van Ziggo dat in de Bridge modus staat, omdat ik mijn eigen ASUS-router gebruik voor mijn game-opstelling boven. De laatste tijd viel mijn internet regelmatig weg of werkte het niet goed. Toevallig ging vorige week de adapter van mijn modem stuk en verving de monteur deze door een nieuwe. Toen de monteur hoorde dat ik mijn eigen router boven gebruikte, zei hij dat dat eigenlijk niet de bedoeling is en hun je eigen apparatuur moet gebruiken, anders werkt het niet goed. Ik heb voldoende kennis van zaken om te weten dat dit niet klopt, omdat iedereen zijn eigen modem of router gebruiken, zolang deze aan de juiste eisen voldoet, en dat doet onze apparatuur zeker. Het internet werkte vervolgens een paar dagen goed, maar daarna begon de ellende opnieuw; het viel regelmatig uit en ik moest mijn router of modem opnieuw opstarten. Na onderzoek bleek dat Ziggo doodleuk de Bridge modus van het modem had uitgeschakeld zonder mijn toestemming. Ik heb gebeld en nu staat het weer aan. Ik heb de indruk dat ze op deze manier proberen om zo hun eigen spul er door te drukken. Dus mensen let hier dus op want het zijn deugnieten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...