Ga naar inhoud

Wie respecteer jij het meest op pu.nl


Darksaviuor

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Er is een site waar je video's kan snijden waarin het geselecteerde gedeelte in een gif kan worden omgezet. Of hij het zo doet is de vraag, niemand zal het weten. Ramon vind ik persoonlijk grappig met de gifs, vind dat mensen hier teveel zeuren. Gekanker over wie als eerste een CdAB aanmaakte en dat ze mobiel sloom wordt van plaatjes. Dan heb ik een belangrijker mededeling, JOU PROBLEEM!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry BlackVelvet als ik je lastig heb gevallen, en dat je mijn punt volledig hebt gemist. IK VROEG HET EERST NETJES EN IK LEGDE HET UIT MAAR HIJ WILDE NIET GODVERDOMME EN BLEEF ANTWOORDEN IN DIE TYFUSGIFJES JA DAN WORDT HET NIET GRAPPIG MEER + HOE GOED IS JOUW HUMOR DIE GOZER HEEFT 5 X DEZELFDE GIF VAN LEONARDO DICAPRIO GEPOST.. (No offense Raymond ik hou nog steeds van je)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie haat ik dan? Je ziet mij nooit op het verafschuw topic heb geen namen genoemd wie ik niet mag. Ik reageer miss een beetje heftig op sommige reacties, dat kan wel kloppen moet me soms maar eens wat meer inhouden, zoals ik me nu inhoud met jou. En ik zeg net tegen je dat ik vdw wel een foto zet op hot foto topic, als dat de definitie van ballen hebben is voor jou.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...