Reb3nga Geplaatst: 29 maart 2016 Delen Geplaatst: 29 maart 2016 #jesuisdoggy Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 10 juni 2016 Delen Geplaatst: 10 juni 2016 PHtH. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 juni 2016 Delen Geplaatst: 12 juni 2016 Inderdaad. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 12 juni 2016 Delen Geplaatst: 12 juni 2016 Ja klopt. Ik ben het hier mee eens. Ik vind hem een leuk persoon. Ik geniet van hem. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 juni 2016 Delen Geplaatst: 12 juni 2016 Coïteer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bkmeijer-2 Geplaatst: 14 juni 2016 Delen Geplaatst: 14 juni 2016 Ik vind dat iedereen orangemic moet respecteren voor zijn passie voor rayman Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 14 juni 2016 Delen Geplaatst: 14 juni 2016 Een beter voorbeeld bestaat niet. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 15 juni 2016 Delen Geplaatst: 15 juni 2016 Kotter... Die blokhut heh... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 15 juni 2016 Delen Geplaatst: 15 juni 2016 Hij heb de niet lullen maar poetsen mentaliteit. Die blokhut is natuurlijk niet uit de lucht komen vallen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 15 juni 2016 Delen Geplaatst: 15 juni 2016 http://beterspellen.nl/website/index.php?pag=128 Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 ja eerst vond ik kotter maar een vervelende goedzak maar ik kwam erachter dat ik gewoon jaloers was op zijn hele bestaan dus nu kan ik hem wel waarderen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 Houw<3 je muil Jas. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YaboyJitse Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 http://screencrush.com/files/2014/05/djimon-korath.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 Kotter! <3 Wanneer gaan we chillen in je blokhut? Of beter gezegd; wanneer kom je hier op vakantie ? Neem dan je blokhut gewoon mee, bij je handbagage ofzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YaboyJitse Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 *jou* zeker niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YaboyJitse Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 Let wel, 'jou' in het algemeen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 Enzevil ik heb het idee dat je hier sarcastisch bent, en dat vind ik best wel onprettig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 16 juni 2016 Delen Geplaatst: 16 juni 2016 M4R1JN (inclusief trema op de J) na die opmerking hieronder. Ik vond je altijd een fijne jongen en dat emmertje was nog helemaal leeg, maar soms komt het voor dat 1 bepaalde handeling ervoor zorgt dat de Niagara watervallen in 1 keer leeglopen in dat emmertje en het typen van die comment hieronder is zo'n handeling. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 juni 2016 Delen Geplaatst: 17 juni 2016 Oh, dit is niet het verafschuw-topic besef ik me nu. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 17 juni 2016 Delen Geplaatst: 17 juni 2016 Ik verafschuw je M4R1JN, Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 17 juni 2016 Delen Geplaatst: 17 juni 2016 Wie is jou dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 23 juni 2016 Delen Geplaatst: 23 juni 2016 Dikkedraak Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Grote_Gangster_Van_PU Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Ja maar, ik e'hm respecteren Vinny 't meesten e'h... Sorry ta, jullie hebben Vinny gemist heel veel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Haha nee Quote                                                                                 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
De_Grote_Gangster_Van_PU Geplaatst: 24 juni 2016 Delen Geplaatst: 24 juni 2016 Boos? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.