Ga naar inhoud

CdAB 40 [XL] Fuck the King!


wo538

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je nichtje die je stiekem pijpt tijdens een familie diner. Een kameel die je likt na het drinken van een cocktail uit honduras. Een remspoor in de wc die smaakt naar frikadellen. Een zeehond die blaft als een cactus. Een huisvrouw die niet van schoonmaken houdt maar wel van grasmaaien. Een tiener met een schommelfobie. Kleuters zonder een verblijfsvergunning. Marokkanen met een liefdadigheidsgevoel. Krekels die tijdens de winter rijst met kokosnoten sap eten. Kettingen die gemaakt zijn van ketting ijzer. Een strijkbout met internetverbinding. Appelstroop met gin en meloen. Fin.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Mijn UPC interet kickt er iedere keer weer opnieuw uit. Dan blijft hij wel verbonden met de router, maar zegt hij toch "No IInternet acces" Mijn laptop is de enige in huis die er last van heeft, maar op het school netwerk werkt alles gewoon prima. Weet iemand hoe ik dit kan fixen? Dat gezeik had ik de laatste tijd ook. Wij hebben nu zo'n nieuw kastje voor internet en telefoon gekregen van UPC en tot nu geen last meer van gehad.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...