Ga naar inhoud

Is Power Unlimited niet een beetje zijn roots verloren?


Bridgeman

Aanbevolen berichten

Ik vind het een beetje jammer dat de PU zijn roots lijkt te zijn verloren. Hiermee heb ik het natuurlijk vooral over de selectie redacteuren. Ik herinner me nog dat er gasten bij de PU zaten met echt gevoel voor humor, mensen die niet rond de 20 waren maar al wat ouder en meer ervaring hadden in alles. Ik heb het dan natuurlijk over een Dre, Boris, Steven, Skate, Jeroen, Niels, etc. Allemaal weg voor de PU, en we hebben nooit gehoord waarom. In plaats daarvan hebben we mannetjes zoals Samuel, Florian, en Tjeerd. Het zijn misschien best ervaren journalisten, maar kom op deze jochies kunnen niet tippen aan de oude PU gasten. Vooral als je PU-TV kijkt en je ziet Florian en Tjeerd naast Jan zitten is het verschil in ervaring pijnlijk duidelijk. En dan nog iets: Waarom is Maarten ooit hoofdredacteur geworden (en daarmee pretty much de baas van de PU). Ik bedoel hij doet het best goed hoor, ik vind hem nog een van de besten samen met Wouter, maar waren er geen betere keuzes? Jan? JJ? Jurjen? Het lijkt erop dat de PU de laatste jaren bezig geweest is met een "verjongingsproces". Maarten is nu in charge, en alles moet flashy en nieuw, zoals de website, PU-TV, etc. Terwijl ik met liefde terugkijk naar de oude site en Baklap TV. De oude gasten zijn bijna allemaal weg en daarvoor in de plaats zijn er nu jongetjes die een jaar geleden nog koffiejuffrouw waren. Hoewel ik zelf nog maar 22 ben, was ik toch meer van de "oudere" generatie van PU redacteuren. Met gasten als Boris en Dre kon je je gewoon helemaal de tering lachen en dat heb ik nu eigenlijk niet meer. Beetje jammer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...