Ga naar inhoud

Welke game vinden jullie en waarom?


rodriguez

Aanbevolen berichten

Joww gasten, Ik heb eigenlijk beide games niet in de gaten gehouden, maar wil toch 1 van deze twee games samen met Black Ops II en Guild Wars 2 kopen. Namelijk of Dishonored en Hitman Absolution. Welke game vinden jullie van deze twee het vetste? en welke zouden jullie kopen als je voor de rest alleen Black Ops II en Guild Wars 2 zou hebben? Ook zou ik graag willen weten, weten jullie hoelang je plezier hebt aan Hitman, games die alleen een singleplayer hebben waar je zo'n acht uurtjes plezier mee hebt, koop ik vaak gewoon wat later... Of denken jullie dat ik deze games moet laten glippen en Playstation Allstars Battle Royale moet kopen, omdat ik toch al 2 wrede games heb, en hem dan leuk met vrienden kan spelen als er een keer iemand over de vloer komt. Zit er in die game eigenlijk ook meer dan random matches spelen met je favoriete character, zoals een campaign, unlock modes, multiplayer, en misschien nog challenges ofzo? Dit is misschien een hele wirwar aan vragen. Maar ik zou graag weten wat jullie er van vinden, en misschien wat argumenten hebben, waardoor ik toch wat zekerder mijn keuze kan maken, ik heb er namelijk een hekel aan als ik achteraf denk, waarom had ik dat eigenlijk niet gedaan? Maar ik kom zelf even niet achter redens om de ene of de andere te kopen. Alvast bedankt! detwan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...