Ga naar inhoud

De PU muziek top [II]‏


RoBoBinHo

Aanbevolen berichten

Ik vroeg dit ook al in deel 1 van dit topic, maar ik denk dat er overheen is gelezen, maar iets snapte ik niet helemaal: Ik heb zelf 3 albums van Groep G ingezonden, moet ik dan ook per sé albums van groep G gaan reviewen? Nee toch? Want ik zou zelf graag Groep E willen reviewen. Misschien een beetje een domme vraag, maar ik kwam er niet echt uit in het vorige topic en door alle comments raakte ik alleen nog maar meer in de war. :') Wil het even zeker weten voordat ik straks het verkeerde album recenseer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 294
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Het zal vast kunst zijn, maar ik vind het niet 'knap' dat diegene zoiets heeft kunnen maken. Haha wat een achterlijke vergelijking. Dat schilderij vind je het niet "knap" omdat het er uitziet als iets dat een vijfjarige gemaakt zou kunnen hebben, maar denk je nu echt dat een vijfjarige dat soort beats in elkaar kan flansen? Omdat er schijnbaar voor jou geen orde in zit betekent dat niet per se dat degene die het gemaakt heeft zomaar wat doet/ geen dieper besef heeft van waar hij mee bezig is, zoals dat bij kinderen vaak wel het geval is. >Ik drum al vanaf mijn 5e en componeer mijn eigen dance nummers al een jaar of 5, dus ik weet wat ritme is. Fout. Je weet wat four-to-the-floor is. >Ik ben ook een pionier als ik mijn tentamens op de universiteit zou maken met een een pen met roze inkt, maar daar worden mijn cijfers echt niet hoger van hoor! Lal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zal vast een dieper besef hebben gehad tijdens het maken van die muziek, net als dat het geval is bij dat schilderij. Ik zeg toch ook niet dat er niks achter zou zitten? Ik probeer alleen duidelijk te maken dat IK het vind klinken alsof het is gamaakt door een 5 jarige. 7/4e maatsoort heb ik al meerdere keren gebruikt bij bijvoorbeeld Pink Floyd Lol*
Link naar reactie
Delen op andere sites

>...Ik probeer alleen duidelijk te maken dat IK het vind klinken alsof het is gamaakt door een 5 jarige... Dat is gewoon erg moeilijk voor te stellen, het is niet bepaald eenvoudige muziek, zowel om te maken als om er naar te luisteren. Ik denk dat je het gewoon niet vaak genoeg hebt geluisterd om het te kunnen waarderen. *gemaakt (ik ben in een flauwe bui)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmja, er is een verschil tussen intentionele complexiteit die ogenschijnlijk willekeurig klinkt en een vijfjarige die gewoon maar wat doet, maar ik kan me ergens ook wel voorstellen dat wanneer je een sukkeltje bent dat hetzelfde klinkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we het er maar gewoon bij houden dat ieder zo zijn eigen mening heeft. Daar is dit hele topic namelijk volgens mij voor bedoeld. Het is echter volgens mij niet de bedoeling om iemand anders mening af te gaan kraken. Het is en blijft een MENING mensen. Vanavond ga ik beginnen aan snow patrol btw.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat ik maar zeggen dat ik "luister minstens 4X"-regel met een reden toegevoegd. "Tenzij je zeker weet dat je het helemaal niks vindt" zou een logische reactie zijn. Maar je geeft zelf al aan dat het vast wel kunst zal zijn. En nee, ik ben niet op m'n teentjes getrapt, ik vind alleen niet dat je eerlijk oordeelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...