Down86 Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 Op de vraag of altijd online zijn om je game te spelen aan te raden is, laat Sim City weer zien dat dat weer eens niet het geval is. Nadat Diablo al problemen toonde na release met het beruchte Error 37 door over belaste servers. Heeft nu Origin daar last van met Sim City. Vandaag heb ik het spel in huis gehaald(Europese release), geinstaleerd en geupdate zonder problemen. Na de update heb je een keuze uit servers waar je op kan spelen. Als je die keuze gemaakt heb dan blijft het tekentje waar je het spel meer op hoort te kunnen starten gemarkeerd staan waardoor dat dus niet mogelijk is. Oftewel de servers zijn gewoon overbelast. In Amerika hebben ze daar nu al 3 dagen last van. Sim City werd daar gereleased afgelopen maandag. Oftewel het DRM systeem faalt weer. Wanneer komt de tijd dat EA, Blizzard en al die andere publishers het eens gaan inzien dat altijd online niet helemaal werkt? Steam heeft er trouwens nooit last van en die komt met de meest grote games die je kan vinden. Ik zeg schaf dat altijd online zijn lekker af en bedenk wat nieuws. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dark-visje Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 Het is simpel, stop met EA geld te geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 Ooit gedacht dat een spel populairder kan zijn dan verwacht? Bij Blizzard, Arenanet, alsook nu bij EA zijn de servers overbevolkt, omdat ze zoveel verkeer op hun servers niet voorzien hadden. Ga echter niet huilen in een hoekje, want ze zijn nu waarschijnlijk bezig met nieuwe servers erbij plaatsen. Hopelijk kun je het nu een plekje geven, en zul de vanavond weer kunnen slapen, zonder wakker te worden met een nat broekje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Down86 Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 Ik ga ervanuit dat als je een spel op de markt brengt en het werkt met server dat je toch wel zou moeten kunnen inschatten hoeveel mensen het spel kopen. Je hebt genoeg Pre-orders, je verscheept genoeg spellen voor het verkoop in de winkel en je verkoopt ook nog een licences online. Hun facebook heeft al zo'n 536.000 fans. Dan ben je erop voorbereid dat het populair zal zijn. Dus bij wie ligt dan de fout? Blizzard maakte precies dezelfde fout ja en had daar wisten ze dat er een megagroot publiek op af kwam. Zeker Blizzard had het opgelost moeten hebben voor release zeker met hun ervaring in servers door world of warcraft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 7 maart 2013 Delen Geplaatst: 7 maart 2013 Pre orders zeggen geen drol over de totale verkoop. Niet iedereen gaat een game pre orderen, de meeste kopen hem online of op de dag van release. Facebook likes zegt ook 0 over verkopen. Dit is iets wat ze niet voorzien kunnen hebben. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
zulu2k11 Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 probeer al 2 dagen het spel te spelen, maar mag blijkbaar niet van de server. en fatsoenlijke contact met EA opnemen ho maar.Bedankt EA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norbert-4 Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 Door al dat gekut komt er ook nog eens geen torrent van uit. Jammer hoor, EA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 *zucht* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lemonpie Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 En toch vind ik het ergens enorm zonde als dit spel zou floppen. 't Is een degelijke developer en de franchise verdient het best om wat centjes op te leveren. Zou zonde zijn als het zodanig flopt dat er geen vervolgen erop komen (hoewel dat EA kennende toch onwaarschijnlijk is). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PenTa Geplaatst: 8 maart 2013 Delen Geplaatst: 8 maart 2013 Hehe, klopt. Maar dat ligt niet zo zeer aan de DRM. Meer aan het feit dat zo ontzettend veel dingen aan SimCity niet op je eigen PC berekend worden. De piraten moeten eerst de servers van EA bestuderen, reverse engineeren, hun eigen bouwen en die weer compatible maken met een of andere crack. Als het al gebeurt, gaat het weken duren. En jij bent dus deels de reden dat we met die klote DRM zitten. :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
celast Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 weet niet of het mag, maar je moet dit eens lezen: http://www.quartertothree.com/fp/2013/03/05/why-this-is-not-a-one-star-review-of-simcity/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 Inderdaad Pennie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
niks1991911 Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 nou, ik heb het liefst een volwaardige game en niet een game die niet werkt zonder DRM en online verbinding. ik zou dit spel dus daarom nooit kopen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DarknessFood Geplaatst: 9 maart 2013 Delen Geplaatst: 9 maart 2013 DRM zoals deze is wel kut ja, ik vind het echter geen probleem als je een stabiel programma hebt waar de game op staat, net als Steam. Geen gezeik met DRM en shit, het is je eigen game dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.