DestinyBetween Geplaatst: 30 september Delen Geplaatst: 30 september Hi ik ben Destiny (gamenaam) ik ben een gamer en hou van games waar ik mijn controller voor kan gebruiken voordat iedereen me gaat trashtalken over waarom ik op pc met controller speel zal ik het je uitleggen ik heb namelijk best lange vingers en ik krijg daardoor best gauw kramp in mijn vinger vooral als ik een tijdje keyboard en muis game doordat ik eigenlijk altijd controller game ben ik best beroerd met keyboard en muis dus vraag me maar ook niet om te wisselen zo ie zo ben ik geen pro gamer maar ik doe het maar al te graag en ben hier om me te laten horen over games Ik hoop een positieve gedachtes bij jullie te geven ik ben namelijk hier om mijn mede gamers te vriend te houden ik hoop op mooie reacties mvg DestinyBetween ( mijn username) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SycoTV Geplaatst: 2 oktober Delen Geplaatst: 2 oktober Ik heet je van harte welkom bij Power Unlimited. Maak er een leuke tijd van 🙂  Quote Mijn media kanalen: ► Youtube  ► Website ► X ► Instagram ► Facebook ► Email ► Discord ► Threads Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.