Ga naar inhoud

Games die een nieuwe of remaster kunnen gebruiken

DestinyBetween

Aanbevolen berichten

Hoi de zijn echt wel wat games al maar ik vind dat een paar toch wel eens weer wat van zich mogen laten horen heb jij ook games waarvan je denkt daar moet een nieuwe deel van komen of wil je een remaster zien ik zou zeggen vertel ons welke game wat je graag zou willen zien en waarom 

Ik ga eerst:

1 Jak and Daxter/Deel/Ik vind dat ze wel eens weer een mooie game mogen uitbrengen hiervan maar daar zijn wel twee dingen die een must zijn als het zou kunnen must 1 ik wil weer Dark en Light Jak terug willen zien must 2 het zou mooi zijn als het een storybased openworld met de mogelijkheid om na uitspelen door te spelen

2 Coop game/Deel/Helaas kan ik geen bedenk nu wat ik nog wil op het moment maar ik zou graag een paar games willen zien die de mogelijkheid geven voor een full story coop ik ga er meerdere opnoemen 1 ratchet and clank (nu er een tweede lombax is zou ik graag hier een coop game over willen zien met wat gameplay niet zo kort als gladiator (dat ook wel gaaf was) maar zou nu toch wel eens willen genieten van een game die samen kan dit mag ook een coop remaster zijn als er al een paar ratchet and clank leuk zouden zijn in coop zal het de eerste 3 zijn in mijn mening)

2 assassin's creed (het komt nu steeds vaker voor dat de game twee protagonist heeft waarom zullen we er dan geen coop van kunnen krijgen)

En als laaste een nieuwe coop zelda( nou zijn er al in het verleden een paar coop zelda games geweest (four swords, four swords adventures, tryforce heroes) ik vond deze saai rede: deze story was altijd kort je kon maar 1 item per keer en het was alleen maar 2d als ik over een coop game zal nadenken kom ik wel met een paar leuke dingen maak het 3D en laat het een volledig storyline hebben en dit keer geen klonen maar geef ons een keer een nieuwe protagonist er bij wie? Linkle ofcourse laat haar dan door speler 2 worden bestuurd als je alleen speelt zet haar dan in computer stand in 2 mogelijkheden of ai of volger en geef haar net als link een beste loadout )

Nou dat is het voor mij sorry voor dit lange bericht als je tijd hebt is het mooi als.je het leest en anders hoor ik graag over jullie games deze plek moet geen discussie plek zijn gewoon ideeën van wat jullie zouden willen zien het is uiteindelijk toch maar een mening wat je graag zou willen zien

Mvg 

DestinyBetween 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er één game is die volgens mij absoluut een remaster of remake verdient, dan is het zonder twijfel Alien: Isolation. De game werd destijds redelijk ontvangen, en het blijft een gemiste kans dat er nooit een vervolg is verschenen. Hoe geweldig zou het zijn als deze game een volledige upgrade krijgt voor de PS5 Pro, misschien zelfs met een sequel erbij? De intense, claustrofobische sfeer hield je constant op het puntje van je stoel en wist je soms letterlijk te laten zweten van de spanning. Er zijn maar weinig games die dit op zo’n overtuigende manier weten over te brengen. Je moet echt voortdurend op je hoede zijn als je deze game speelt—maak ook maar één verkeerde beweging of loop net iets te hard, en de Alien hoort je meteen. Dan ben je direct de sjaak. Ik heb deze game zeker vier keer uitgespeeld, en het blijft keer op keer een geweldige ervaring. Het blijft voor mij onbegrijpelijk dat er nooit een vervolg is gekomen, laat staan een PS5-versie!

aangepast door Game-BOY
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog iets ontdekt over Alien: Isolation. In 2019 is de game ook voor de Nintendo Switch uitgebracht, vijf jaar na de oorspronkelijke release. Destijds kreeg de game lovende recensies, vooral omdat hij er, zeker voor een Switch-game, geweldig uitzag. Ik begrijp dan ook niet waarom ze sindsdien niets meer met deze game hebben gedaan. Er is nu wel een nieuwe Alien-game die vergelijkbaar is met Alien: Isolation, maar daarvoor heb ik een PS VR2 nodig. Ik ben echter niet van plan om een peperdure VR-set van €599 te kopen voor slechts een paar goede games.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in