Ga naar inhoud

Ik kon het contact met de mods topic zo snel niet vinden


k1ng

Aanbevolen berichten

Hoi lieve internetvriendjes en vriendinnetjes, Ergens vanochtend of gisteren is mij groot onrecht aangedaan en ik zou graag met de mods een open discussie voeren over het precieze beleid aangaande beledigingen want dit is mij een beetje onduidelijk. Zolang ik op het forum kom worden mensen stelselmatig uitgescholden. Nieuwkomers, mensen die hier al heel lang zijn en mods. Iedereen mag uitgescholden worden. Het powerweb is nou eenmaal een redelijk exacte kopie van de maatschappij dat sinds Ramon geunbanned is hooguit afwijkt in het gemiddeld IQ, dat tegenwoordig lager is. De laatste tijd krijg ik echter het gevoel dat sommige mods (ik weet niet wie dit precies doet / doen) zichzelf een status aparte aanmeten als het om beledigingen aan hun adres gaat. Nou interesseerde mij dit nooit zo veel omdat ik zelf een man van de nuance ben, maar sinds kort ben ook ik slachtoffer geworden van ons despotische modteam. Naar aanleiding van de discussie rondom Thrawn (nogmaals, ik vind het een grijs gebied) besloot ik een post te plaatsen met o.a. deze zin: "Ik zou hier best nare beledigingen neer kunnen plempen zonder dat daar consequenties aan vast zitten, behalve als ik met nare ziektes ga schelden dan.". Dit is het modbeleid zoals ik het altijd gekend heb. Omdat ik dat wel grappig vond besloot ik erachteraan een post te plaatsen die verdacht veel op deze leek (het origineel bestaat niet meer dus vandaar): "Orangemic is een gore kasthomo!!!". Gelukkig hebben wij een site die actief meedenkt op het moment dat je berichten plaatst. De site besloot om het orangemic is een gore kasthomo bericht boven mijn inhoudelijke bericht te plaatsen. Ik begrijp dat het bericht iets van zijn oorspronkelijke nuance omtrent de seksuele voorkeuren van ons aller Orangemic en zijn langdurige ontkenningsfase in het fapvoer topic mogelijk kwijt is geraakt door deze beslissing van de site. Ik wil bij deze laten weten dat het in ieder geval niet mijn intentie was om eerst te schelden en dan te reflecteren, maar ook in de huidige vorm zou het voor iedereen die niet op het autismespectrum te vinden is duidelijk moeten dat mijn scheldbericht verder niet echt serieus was. Mijn punt is dit: Onze forumrus is voor veel ergere dingen uitgemaakt en bewust gekwetst met persoonlijk leed (dat hij overigens wel zelf met ons besloot te delen), onze vriend Uhurus is jarenlang gepest op het internet, getrolled en misleid met PM's, Ramon heeft zelfs ingebroken op het forum en verandert willens en wetens PM's van users naar redactieleden, maar ik mag een mod niet het goedbedoelde advies geven dat hij zich vanavond een keertje moet wassen en vervolgens naar de gaybar moet gaan omdat hij daar beter op zijn plek is dan in het fapvoer topic? Dit is pure klassejustitie. De mods waren altijd users die wat meer formele macht hadden om om de zoveel tijd andere users op de vingers te tikken. Nu lijkt het erop dat ze een stel politieagenten zijn die we niet mogen beledigen omdat we anders hun gezag zouden ondermijnen. Wat mij betreft gaan we terug naar de goede oude tijd waarin mods gelijk waren aan users en beledigen geen probleem was. Mocht de PU besloten hebben dat het forum meer moet gaan lijken op een communistische staat (het werkt even goed!! hahaha!!eenenneeen1§1§1) met bijbehorende KGB, laat dat dan hieronder even weten zodat wij er in het vervolg rekening mee kunnen houden. Groetjes, Notoir crimineel die het in zijn hoofd heeft gehaald Orangemic te helpen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik kan niet met zekerheid zeggen dat alle mods het er met mij over eens zijn, maar dit is hoe ik het zie: Wat gevloek en gescheld zou mij een worst wezen, maar we moeten ergens een grens trekken. Gezien we bezoekers van alle afkomsten, religies, etc krijgen kun je tegenwoordig niet zomaar meer schelden met jood, moslim, kasthomo en ga zo maar door. In de CdAB zijn we overigens altijd wat flexibeler geweest en dat zal altijd zo blijven, maar toch hoeven we daar geen doodwensingen, gescheld met kanker of andere nare ziektes en/of racistische opmerkingen te zien. Overigens zijn er maar weinig websites die zo groot zijn, en toch dit soort dingen tolereren. Hou het dus enigszins beschaafd zodat het ook zo kan blijven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat betreft onze kijk op opmerkingen naar mods of gebruikers: zelfs een kusje van een leuke stagiaire kan er voor ons niet af, dus we doen dit voor helemaal noppes. Heb dus een beetje respect want we steken er allemaal tijd in en zorgen er voor dat de website niet uitloopt tot een bende. Ergens verbaast het me dat ik dit nog doe, want de back-end van de website waarmee we moeten werken is echt een teringzooi.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een bullshitverhaal. Als dit al zo is, dat jullie het schelden met joden en dergelijke niet pikken, dan zijn jullie er niet consequent in. Maar goed, wat je schrijf is sowieso klinklare onzin want bij Raul worden er constant jodengrapjes gemaakt, er was zelfs een apart topic voor. Noatak post om de haverklap terrorismemoslimlinkjes die we volgens mij als grappig moeten beschouwen )ik weet het niet, vind ze zelf geen humor) en er worden echt veel negergrappen gemaakt op het forum. Als het van jullie echt niet mocht was het moppen tappen topic al lang gesloten of voor meer dan de helft kaal geplukt. Je schrijft nu een simpel lulverhaaltje om jullie zelf te verdedigen, terwijl het gewoon een feit is dat jullie niet consequent, vaak onderdoordacht, en zonder overleg met elkaar te werk gaan op deze site. Als je je verbaasd dat je het nog doet raad ik je aan dat je dan je functie neerlegt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En wat betreft onze kijk op opmerkingen naar mods of gebruikers: zelfs een kusje van een leuke stagiaire kan er voor ons niet af, dus we doen dit voor helemaal noppes. Heb dus een beetje respect want we steken er allemaal tijd in en zorgen er voor dat de website niet uitloopt tot een bende. Ik heb respect voor mensen die in hun vrije tijd willen scheidsrechteren maar dat betekent niet dat ik daarom maar moet doen alsof ze perfecte scheidsrechters zijn. >Gezien we bezoekers van alle afkomsten, religies, etc krijgen kun je tegenwoordig niet zomaar meer schelden met jood, moslim, kasthomo en ga zo maar door. Dus we gaan van "je mag niet met kanker schelden" naar "je mag geen mensen beledigen"? Want volgens mij is dat een glijdende schaal. Dadelijk mogen we geen grapjes meer maken over het feit dat Ilja een uit incest geboren Russisch gedrocht is omdat de ouders van Roan toevallig ook broer en zus zijn.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Overigens zijn grapjes iets anders dan iemand uitschelden voor jood. Ik weet niet hoe het met de andere mods zit, maar daar maak ik zeker onderscheid tussen. Al helemaal in de CdAB. Oei, dit is problematisch. Ik refereer altijd naar mijzelf als "jood" in het voetbaltopic omdat ik een Ajax fan ben, maar ik heb helemaal geen grote neus of een zieke zucht naar geld dus ik denk dat ik daarmee de joden in Nederland beledig.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>De mods waren altijd users die wat meer formele macht hadden om om de zoveel tijd andere users op de vingers te tikken. Nu lijkt het erop dat ze een stel politieagenten zijn die we niet mogen beledigen omdat we anders hun gezag zouden ondermijnen. Volgens mij is die trend al met Abe/Insaniac begonnen :o). Op zich niet erg verder, want zoals bbq al aangeeft is het modbeleid hier alsnog redelijk coulant. Voor mij ligt het probleem (voor zover dat er is) niet zozeer in dat de mods zichzelf een aparte status aanmeten wanneer het om beledigingen gaat, maar eerder in de neiging nogal lullig te reageren op kritiek van users die ogenschijnlijke willekeur in het modbeleid aan de orde stellen. >Mocht de PU besloten hebben dat het forum meer moet gaan lijken op een communistische staat (het werkt even goed!! hahaha!!eenenneeen1§1§1) Ik moest glimlachen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn de ouders van Roan broer en zus? :OOOO Een keer iemand beledigen hebben we geen moeite mee, maar een aantal gaat er gewoon te ver in. Dat men zich, verscholen achter een mooie avatar, allemaal heel stoer voelen, wil niet zeggen dat die personen zich als een asociale klootzak mogen gedragen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...