Ga naar inhoud

Ik kon het contact met de mods topic zo snel niet vinden


k1ng

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik heb overigens wel het idee dat als ik batmanjepper een dorpsslet met opengeragde bebloede anus vol korsten noem er niks aan de hand Is (behalve dat ik geen seks heb volgende meeting maar goed) maar dat ik dat bij een mod niet moet flikken. Mods staan (of zienzichzelf) wel hoger staan op pu.nl Tuurlijk hoeft niet alles gepikt te worden maar vind persoonlijk wel dat er eerst een waarschuwing als reactie mag voor er dingen verwijderd worden of personen geband. Of bijvoorbeeld de regel: 3 waarschuwingen in een week Is ban. Maar om mensen ern maand te bannen als ze een baldadige bui hebben... Doe dan eerst een dag een ban, als ze dan doorgaan een week een ban, daarna een maand en daarna een permaban. Hangen hier genoeg pubers rond die afentoe een hormonen aanval hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als jij het niet eens bent met onze werkwijze dan vertrek je maar naar een ander forum. Of klop aan bij Reshift zodat de moderators een vergoeding krijgen voor alle tijd die ze er in steken, wie weet dat we dan wat vaker in verschillende topics kijken. Godverdomme, wat heb ik toch een hekel aan machtsmisbruikende proleten. Zelfs een anti-emeticum biedt mij geen hulp. Het gevoel van misselijkheid blijft overheersen, wanneer een zelfbenoemde autocraat zijn opmerkingen plaatst. Het is het soort misselijkheid dat je krijgt wanneer je de azijnachtige nasmaak niet krijgt weggespoeld, nadat je zojuist het scrotum van Prem Radhakishun over je tong hebt laten glijden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dus niet het halve CdAB volkalken met een ellendig lang en uiterst zinloze etterdiscussie waarom het niet mag, of wat de metafysische aanleidingen ervoor zijn, want dan laat de moderator zich vrijwillig naar het niveau van degene die fout bezig was trekken en verslaan door ervaring. Ik ben wel benieuwd naar wat jij onder 'metafysische aanleidingen' voor kanker verstaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
ter verdediging van Enzevil; er staan in dit topic, naast de zinvolle comments over hoe het forum verbeterd kan worden, ook een hoop inhoudsloze comments waar men als mod niet veel mee kan. Op een forum vind ik dat er zeker genoeg ruimte moet zijn voor een lolletje maar voor een moderator wordt het dan een stuk lastiger om het kaf van het koren te scheiden (het zinloze van het zinvolle scheiden).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...