Ga naar inhoud

CDAB 45 [XLV] De Wrok van Regenboogvis


Tintalya

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>Waarom doen de mods hier dan bar weinig aan? Ik zie genoeg mensen die de regels overtreden, of een negatieve sfeer met zich mee brengen. Zoals ik al zei, de ban voor Encrypted was terecht. Maar waarom worden anderen dan niet geband? Snap ik ook niet. Het is in ieder geval fucking triest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb verder niet bijgedragen aan een negatieve sfeer hier toch? Ik hoop dat iedereen doorheeft dat ik alleen maar onserieuze berichten heb geplaatst en zo niet vergeef het me dan.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik grijp nu toch in? Ik zei kappen met het gezeik en het vragen om bans. Was ik niet duidelijk? Jullie willen het gezellig houden, maar de gene die het een paar dagen verpestte, en nog steeds doen, hebben geen waarschuwing gekregen, en zijn maar door gegaan. En nu pas ingrijpen? Wow..
Link naar reactie
Delen op andere sites

BoemerHD, als je iets te melden hebt kan dat via een PM. Ik geef ze nu toch een waarschuwing? Beter laat dan nooit. Je bent aan het janken dat we niet ingrijpen, en dan grijpt een mod in, dan ga je janken dat het te laat is? Kom op nou.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Crypt, ik had je via steam al gezegd dat het 4 weken was, Enzevil had dat zoals je zei ook al gezegd. Hoezo dan hier terugkomen?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij toont tenminste aan dat hij een man is. Niks geen moraalridderij, gewoon aanpakken dat rapalje!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden deze mensen echt woedend achter hun computertje zitten nu? In dat geval kunnen we ook afspreken pas morgen weer te reageren jatoch?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...