Ga naar inhoud

Watch Dogs


Jeffkuh

Aanbevolen berichten

  • Reacties 300
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kofferprobleem is opgelost gelukkig. Drankspellen heb ik er 1 uitgespeeld, zit bij de extreme op level 5 en ben zojuist begonnen met nummer 3 maar die is niet al te moeilijk. Hoop dat ik die extreme wel ga halen want dat is echt ontzettend moeilijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben pas in act 2, maar ben het wel met je eens. Als deze game niet zo overhyped was geweest had het misschien zelfs een hoger cijfer gekregen. Het kon namelijk alleen maar tegenvallen. Dat neemt niet weg dat het gewoon een dikke game is. Alleen kon het de torenhoge verwachtingen nooit waarmaken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt. Sowieso is het lastig om zulke verwachtingen waar te maken als GTA5 8maandjes eerder net is uitgekomen. Want laten we eerlijk zijn watch dogs is een beetje uitgeklede gta met hack functies. Daar is niks mis mee. Alleen dan moet je wel van hele goede huize komen als je dan een betere game wil neerzetten. Afijn ik heb me goed vermaakt met de story, die vond ik zelf een stuk boeiender dan gta5, nu proberen platinum te halen ;)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hem 2 dagen geleden uitgespeeld en ben nu bezig met alle achievements. Zeker een goede game. Ik houd vooral van de stealth gameplay en de shootouts, die veel beter zijn dan in GTA V. Het rijden voelt helaas wel heel erg "Saints Row" aan en daar hadden ze meer aandacht aan moeten besteden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...