Ga naar inhoud

Battlefield 4 beelden op 26 Maart getoont?


MisterMcGee

Aanbevolen berichten

  • Reacties 78
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Thank you en heb je goed JAH de game loopt niet weg. Deel 2 is trouwens wel mega lang :P Ik zal het eens proberen om het op te sommen vissie, nog niet al te veel gespeeld maar genoeg om wat er over te kunnen vertellen. Ten eerste de graphics zijn weer subliem de omgevingen de monsters en Kratos zelf, je kunt nu echt zien dat het as is wat zijn huid bedekt. Het geluid en muziek is ook weer fantastisch. De monsters zijn ook als vanouds geweldig, goed ontworpen en verzonnen met veel echt brute nieuwe monsters, en een paar gouwe oude in een nieuw jasje. Het combat systeem is lichtelijk veranderd het is even wennen maar het werkt prima, je kunt mensen nou met je chain vast pakken, hem vasthouden en dan andere vijanden aanvallen met hem nog aan je ketting, ben je bezig met een combo maak je het af door met de zielige ziel aan het einde van je blades in de richting van de vijanden te slingeren. Multiplayer heb ik nog niet kunnen checken omdat ie zei dat mijn code niet goed was, ik in het begin flippen van HOE KAN DAT NOU! Na een paart minuten op adem te komen dacht ik bij mezelf de game is officieel nog niet uit volgens de pu de 13e en bij andere zeggen ze 15 dus ik dacht de servers zijn nog niet geactiveerd als ook mijn code. Ik ga hem van de week zowiezo aangooien dus als je daar ook een kleine review van wil hebben dan wil ik hem graag geven. Klein minpuntje: de game kan soms wat chaotisch worden met de camera, de devs willen jou heel graag de mooie omgevinging laten zien door uit te zoomen en daar wil je jezelf nog wel eens verliezen. Niks ernstigs je vind je zelf snel terug en dood ging ik er niet door dus, kleine irritatie meer niet. Ik hoop u bij deze goed geïnformeerd te hebben :P
Link naar reactie
Delen op andere sites

Singleplayer gisteren uitgespeeld en de platinum binnen gehaald! Multiplayer nog niet gespeeld, ik ga het eerst uitproberen en als het me bevalt gebruik ik later m'n 48 hour double xp bonus. Overigens was het einde SUPERVET. On par met het einde van III. Ik vond wel dat ze erg genereus waren met checkpoints, maar in de Trial of Archimedes is het ineens vet k*t! Overigens was dat voordat ik de kracht van de Souls of Hades kende! Upgraden die hap zodat je de beschikking hebt over die über handige rage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...