Ga naar inhoud

CDAB 47 [XLVII] Op Hoop Van Zegers


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ik moet voor mijn debat iets schrijven over straffen en gevangenen. maar ik heb dus een vraag. een gevangenen kost ongeveer 240 euro per dag maar krijgen we daar nog iets van terug? zijn er gevangenen die werken om dat geld terug te verdienen of kost het ons daadwerkelijk alleen maar geld?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weekeind tijdens Special Olympics in Heerenveen binnengehaald. https://dl.dropboxusercontent.com/u/50599934/Afbeelding/IMG_0604.JPG Ben nu nog steeds gesloopt van dit drukke maar ook een top weekeind.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een competitie en ik neem mijn onderdeel zwemmen als voorbeeld wordt je niet ingedeeld op je beperking, maar op je tijden. Als je bijvoorbeeld een tijd hebt van 45,25 dan wordt je ingedeeld in een serie van jouw zwem niveau. In deze competitie zitten trouwens niet alleen mensen met autisme maar ook mensen met andere beperkingen allemaal met verschillende zwemniveaus.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets ja, Ik werd ingeschreven voor de special olympics met een tijd. (weet niet meer welke tijd) Afgelopen zaterdag was er een soort kwalificatie, daarbij zat ik tussen een paar gasten waar ik zelf 5 seconden voor lag. Zondag werd ik tussen snellere mensen ingedeeld en heb daardoor met schoolslag de 3e plaats behaald en een PR (persoonlijk record) De 8e plaats was met vrije slag maar daarop had ik ook weer een PR.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weekeind niet gezien zover ikw eet maar ik heb een keer op een reguliere competitie iemand gezien die geen armen had. Ik had met hem een keer gesproken en hoe hij zwemt vond ik bijzonder.

“A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.”  – Master Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...