Ga naar inhoud

CDAB 47 [XLVII] Op Hoop Van Zegers


NoseJob

Aanbevolen berichten

Is niet te berekenen. Als die net nieuw is of een zeldzame titel kan je ongeveer 1/3 van de Used verkoopprijs verwachten (dus ong 25 eu bij 50 euro used verkoopprijs), maar dit is erg onvoorspelbaar aangezien het vooral ligt aan hoeveel we hebben liggen. Moden Warfare 2 bijvoorbeeld wordt voor 10 euro verkocht, maar krijg je maar 10 cent voor (minimum), gewoon omdat filialen als Delft hem meer dan 50x hebben liggen. Verschilt dus ook per filiaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk omdat ze toch wel snel verkocht worden. Mafia en Uncharted hebben we nooit meer dan 5/10x liggen omdat ze toch wel weggaan. Dat mensen op een gameforum als deze weten dat er veel goedkoper kan, betekent niet dat dat voor alle mensen geld. Sowieso heb je een hoop voordelen wat je niet op Marktplaats hebt, zoals garantie, of dat je binnen 7 dagen een game kan omruilen. En nou allemaal kopen kopen kopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik me vooral kapot aan erger is dat er, naast die reguliere NOS3 'blogs' van het niveau Buzzfeed, er soms ineens ook in wat ogenschijnlijk gewoon nieuwsberichten zijn ineens heel duidelijk een mening of invulling over/van een bepaald nieuwsfeit staat. Volgens mij waren ze daar eerst toch minder expliciet mee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...