Ga naar inhoud

CDAB 47 [XLVII] Op Hoop Van Zegers


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Dat thuiskopieheffing argument zou ik inderdaad ook niet aan beginnen. Er zijn te veel manieren om dat argument af te kraken. Aan de andere kant kun je thuiskopieheffing wel keihard afkraken mocht iemand ermee komen aanzetten als oplossing. Het is van de gekken dat je op voorhand al gestraft wordt voor een (sinds kort) strafbaar feit dat je nog moet begaan.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat thuiskopieheffing is er alleen zodat je meer betaalt, heeft niets te maken als men nou wel of niet illegaal download of spul privé of niet privé gebruikt. Zelfde dat je bij de politie administratie kosten hebt, het valt minder op maar haalt als nog debiel veel geld binnen. Maar zo denk ik er over, voor die joden is elke shekel weer een stukje vreugd.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://nl.ign.com/feature/9686/epicon-update-ontmoet-de-redactie-van-power-unlimited

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk is het vandaag gelukt, na 12 jaar.....pff https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/p526x296/10486305_252271391647103_3600562571458933185_n.jpg https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/l/t1.0-9/p403x403/10388078_252271534980422_5292840055712055549_n.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag promotie gekregen op het werk. Zomaar ineens. ''Ja, je doet goed je best en het team vindt dat je op de montage afdeling makkelijk mee moet kunnen''. Dat is zo'n beetje het beste baantje wat je kunt hebben op mijn werk (het in elkaar zetten van koelers/airco's/vriezers voor de grote industrieën) En daar hoort natuurlijk een mooie loonsverhoging bij. Wat heb ik het toch slecht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is echt niet normaal dat ze dit in SSBM gegooid hebben en dan blijkt het bij SSBB ook te zijn en God help me bij de nieuwe Smash waarschijnlijk ook. Je moet wel beseffen dat dit onmogelijk te halen is als je het daadwerkelijk zelf speelt. Je haalt ongeveer 100 matches in een uur.....dus reken maar uit. Ik heb hier een turbo controller voor gebruikt die alleen maar op start blijft drukken en me door de computer laten afmaken. Dat duurde dus anderhalf jaar (heeft wel een aantal maanden uitgestaan dankzij verschillende redenen). Je zou het volgens het internet in 3/4 maanden kunnen halen door je cube constant aan te laten staan en te hopen dat het ding niet doorbrandt terwijl je slaapt. Helaas bestaan er ook geen codes voor van action Replay om in 1x 1miljoen vs. games te krijgen, wat het internet ook zegt. Nu op naar de 100% perfect game uitdaging.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...