Ga naar inhoud

CDAB 47 [XLVII] Op Hoop Van Zegers


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kuba Konicki, ofterwel de hoofdrolspeler van http://www.dumpert.nl/mediabase/6604218/c6313d59/schoft_trapt_schoolmeisje_onderuit.html is zwaar de lul, als hij het echt is. Adres in Rotterdam is ook al bekend gemaakt en naar geruchten gaan er veel mensen naar dit adres toe. Hoop voor hem dat hij het niet echt is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja klopt, komt er morgen waarschijnlijk. Logo en banner zijn al gemaakt. Leuk om te zien dat het zo'n succes is, alhoewel moet je niet te veel verwachten. Het wordt een RPG in de stijl van de oude Pokémon games, maar persoonlijk blijf ik dat awesome vinden. Ik weet nog niet of ik scripted-cutscene-achtige battles maak of echte turn-based battles. Die tweede is zo standaard en beetje saai vind ik, de eerste ziet er vet uit alleen is het wel scripted, eventueel met opties. Wat zien jullie liever? Dit kan ik dan gelijk meenemen in het PU RPG Topic van morgen.

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook een beetje meh...waarpm op de vloer en inderdaad niet op de muur? Logo is niet zoo erg mooi, lijkt veel o pde vita en is een beetje leeg/steriel. Het is wel een leuk idee hoor dat wel, maari k denk dat de mensen die er na jou komen wonen toch even op hun achterhoofd krabben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag mij wel als vervelend personage gebruiken die je er pas langs laat als je een bepaalde hoeveelheid badges hebt of level behaald hebt. "Je bent nog niet goed genoeg, ga nog maar even oefenen."

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...