Ga naar inhoud

CDAB 47 [XLVII] Op Hoop Van Zegers


NoseJob

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik was net in de supermarkt en toen zag ik Ward willekeurige meisjes in elkaar slaan terwijl Maarten het filmde.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha gekkerds, ik heb ontslag genomen bij de Albert Heijn. Het was gewoon niet meer leuk om daar te werken. Ten eerste kan ik nog steeds niet goed samen werken met de collega die mij met kanker heeft uitgescholden. En gister bleken er ook nog twee andere mensen, waarvan ik dacht dat we het goed samen konden vinden, achter mijn rug allemaal over mij lopen te roddelen. Daarnaast krijg ik altijd extra werk op geschoven, maar daarvoor wordt ik nooit bedankt. Kleine foutjes kunnen ze echter wel goed spotten. Ook ga ik in Augustus weer beginnen met studeren, dat wil ik eerst goed laten aflopen voordat ik zoiets ga combineren met werk. Ohja, en het werk zelf was ook niet zo leuk =) @Arendjan, ohja goed idee! Laat ik aan mijn baas vragen of ik een goede referentie kan krijgen voor de Jumbo!

dwight-schrutes-face-mask.gif.8a69e214974c55a6bddec04f28102ae5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...