Ga naar inhoud

CDAB 47 [XLVII] Op Hoop Van Zegers


NoseJob

Aanbevolen berichten

Ik zou denken wat boeit jou het? Je komt om geld te verdienen, je weet dat je beter bent. Gewoon full YOLO gaan. Mijn baas is de meest grote mongool die er is, maar die negeer ik gewoon. Zolang ik mijn werk goed uitvoer en ik stacks krijg hoor je mij niet klagen. Kreeg laatst wel "per ongeluk" een ontslagbewijs, maar uiteindelijk heb ik dua nog steeds een contract.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Ik kan niet wachten tot ze Bashar Al Assad in een truck gooien net als Khadaffi en hem daarna onthoofden. En wat wil je dan? Het gematigd verzet is zo goed als kapot en heeft nooit op genoeg steun kunnen rekenen (zowel vanuit het westen als van de eigen bevolking) om een goed alternatief te bieden tegenover het regime van Assad. De enige groepering die daar nu wel enigszins toe in staat is, is ISIS. Probleem is dat wanneer je zo'n dictator onderuit haalt je een beerput opentrekt van etnisch, religieus en stammenconflict, waarbij het land uiteindelijk in meer ellende terecht komt dan wanneer een dictator (zij het met wrede middelen) de boel onder de duim houdt. De Arabische lente was een Westerse illusie. >Weet niet echt hoe het nu met libie gaat, volgens mij vrij rustig. Volgens de NOS: Sinds de val van dictator Khadafi in 2011 woedt in Libië een machtsstrijd tussen de milities, stammen en het regeringsleger. Zie mijn bovenstaande punt. Sukkel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Leuke situatie daar in syrië en irak nu joh, echt een feestje. Dat alleen omdat de ene partij vindt dat de opvolger van Muhammed 600 jaar eerder is geboren dan diegene die de andere partij aanwijst. Als je denkt dat de conflicten in Syrië en Irak alleen om religie gaan dan heb je het mis.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...