Ga naar inhoud

Battlefield 4 BETA


iiMcKr0K3tZzz

Aanbevolen berichten

Vernieuwing is onvermijdelijk; de oudere gasten raken uitgekeken op het blad, games, wat dan ook, en schuiven door naar een nieuw, wellicht serieuzer tijdschrift. Daar staat dan tegenover dat er weer een heleboel verse journalisten staan te trappelen om wél voor de PU te schrijven, met dus een vernieuwing tot gevolg. Of dit iets slechts is moeten we nog maar afwachten, denk ik; gasten als Graddus en Florian groeien nog steeds in hun vak, leren wennen aan de stijl van de PU, etc. Geef ze een jaartje en ze passen er waarschijnlijk prima tussen; bij Ward en Samuel gaat het in ieder geval de goede kant op. Wat sommige mensen in de comments al noemen is dat de reviews achteruit gaan, en daar ben ik het wel enigszins mee eens; iedere redacteur heeft zijn eigen specialiteiten en interesses, en hoewel dat niet slecht is, sluipt er zo wel wat bias in. Samuel pakt alle hack 'n' slash games, Jurjen pakt alles met 'Nintendo' op de cover, etc. Op die manier weet je eigenlijk al wat de scores worden, omdat iedereen de dingen reviewt die 'ie toch wel leuk vindt. Dit alles uit het perspectief van een relatief jonge (16-jarige) abonnee, die twee jaar lid is van de PU. Veel ervaring met bijv. Boris en Skate heb ik dus niet (behalve hier en daar wat reviews uit oude nummers), maar de introductie van de Nieuwe Garde, zoals ik ze maar even noem, heb ik wel meegemaakt. Zoals ik eerder zei; vernieuwing hoeft niet slecht te zijn, maar hou de professionaliteit er in!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...