Ga naar inhoud

Welke character?


Feddman

Aanbevolen berichten

  • Reacties 66
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee een topic zoals als dit plaatsen is niet zoals het in de regeltjes beschreven staat maar volgens mij heeft deze persoon er al meer op geprobeerd te wijzen maar daarop werd niet tot nauwelijks gereageerd, dus zou een pm niet veel hebben geholpen. In mijn ogen in ieder geval dan. En dan word deze persoon ook nog is gebanned, terwijl waarschijnlijk de meeste mensen het ook nog is met hem eens zijn. Als het nou is een totaal niet nette post was oke, maar daar is totaal geen spraken van. Helaas is het pu forum, of hoe ik het nu moet noemen, helemaal de verkeerde kant op gevaren. Ik had hier ook een post neergezet waarin ik zeg dat ik het eens ben met the post starter maar helaas is die zoals als Sjenk's post verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ach Ward kom op zeg. Moet dat nou gelijk met die ban hamer gaan zwaaien? No offense, maar je komt hier nu in een keer en doet als of je er al jaren bent en weet hoe die hele forumgarde in elkaar steekt. Een beetje normaal persoon voelt zich hier niet gelijk door aangevallen en gaat zelf ook niet gelijk het andere einde opzoeken. Je bevestigd hier alleen maar de zogenoemde Korea mentaliteit mee. Waar zijn trouwens de temp bans heen gegaan? Eerst was het altijd een paar dagen hield het aan dan was het pas definitief.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gasten, de site is een uurtje of 8-9 online. Ik heb niks tegen het feit dat jullie een andere mening hebben over wat er nu mee is gedaan, maar geef het ook een kans. Dit vraag/discussie-platform lijkt bijvoorbeeld al bij voorbaat dood verklaard te zijn. En als er een grote vernieuwing in de site live gaat, is het toch normaal dat mensen er bovenop zitten? Ik vraag je dus heel simpel om het gewoon ff een kans geven. En ja, punten om te verbeteren zijn écht welkom, en we proberen er ook iets mee te doen. Maar je veel van de kritiek die ik al gelezen heb ook gewoon in een privé-bericht sturen. bedankt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Juree, Ik heb al gezegd dat ook wij Mods bepaalde dingen nog even moeten onderzoeken:) Daarbij hebben de mensen achter de site,(dus niet de mods) en de pu reactie zelf, ook wel andere werkzaamheden te doen dan alleen ons vast alle hoeken en gaten van de site te laten zien;-) Het zal de eerste dagen even puzzelen zijn, maar dat moet niet zo erg zijn als het misschien lijkt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jep. Maar ja vorige keer hadden ze ook juist de functie's wie goed in elkaar zaten er uit gesloopt. >QuoteIk ben bang dat ik tegen een muur praat, niet voor niets zijn alle mods op één na (succes Labbers, ik snap écht niet wat jij als relaxede / coulante mod hier nog doet, maar goed) gestopt. Hoe dan ook wil ik jullie nogmaals oproepen naar het gehuil te luisteren. Actief aan discussies mee te doen (ook al reageren leden soms agressief, het wordt achteraf ALTIJD gewaardeerd als jij als mod of redacteur uitlegt WAAROM je iets doet) en hier gewoon een blije boel van te maken. Waar de teugeltjes wat losser zijn en iedereen op zijn eigen manier gebruik kan maken van de faciliteiten van het powerweb. **>Quote** en kom op zeg hier heeft hij toch zekers wel een punt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...