Ga naar inhoud

game voor mijn familie


Katman

Aanbevolen berichten

Ik snap het, maar het is je al ontzettend vaak gezegd dat we niks voor je kunnen betekenen hier. HUB moet je zien als een webwinkel welke verschillende merken verkoopt. Power Unlimited is één van die merken. Als HUB iets niet levert, kan Power Unlimited daar niks aan doen en aan die informatie hebben ze ook weinig. Als jij een Samsung TV bestelt op mediamarkt.nl, maar deze wordt niet op tijd geleverd, dan ga je toch ook niet naar een Samsung forum?
Link naar reactie
Delen op andere sites

True .....toevallig wel een keer mee gemaakt dat ik via een winkel een tv kocht , grappig ook nogeens een samsung ..maar er was toen iets software matisch iets niet in orde , maar mijn garantie was verlopen , toen vertelde de verkoper dat ik naar de samsung dealer moest gaan. Nou is dit wel tig jaar geleden toen net de eerste grote schermen uitkwamen , maar toch...je wordt maar telkens van het kastje naar de muur gegooit. Is gewoon jammer want het geeft toch negativiteit.. en ook al zijn het aparte bedrijven ...zoals je ziet leeken gooien alles op een hoop Maar bij deze mij zul je over deze topic niet meer horen ....en beklaag me enkel nog bij HUB..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou in mijn geval ging het in deze volgorde , ik kreeg een blad kado , uitgave 231, daar stond die tb actie in ...toen kwam ik bij pu/abonneren uit...eregens op deze site dus ...vandaar dat ik toen hier op dit forum terecht kwam na, dat ik geen gehoor kreeg van HUB.en keek toen of er meer mensen waren met hetzelfde probleem vandaar, en voor de goede orde, Ik ben niet de persoon die met deze vraag is begonnen btw. Snap je die verwarring
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...