Ga naar inhoud

Het nare gevoel na het uitspelen van een game


Duck90

Aanbevolen berichten

Hmm, Mario Sunshine was pittig goed. Niet het beste Mario spel, maar pittig goed. Da's een mening. Oh jee, een mening, wat is dat?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej mensen, Ik loop al een tijdje met een leeg gevoel. Dit is weer een recent geval , maar ik herken het vaker in mij. Vooral bij spellen zoals RPG of JRPG hecht je heel erg aan de personages. Het eerste geval dat ik dit meemaakte was met de eerste kingdom hearts game. Na het uitspelen een verschrikkelijke leegte voelen. Tweede geval ook met het uitspelen van Kingdom hearts 2 op de playstation 2. Een recenter geval is YS; Seven. Het personage waar ik het meest aangehecht was bleek uiteindelijk een soort van bad guy te zijn en met het verslaan van deze verdween deze ook... Verder heb ik dit ook met elke huidige persona game gehad. Nu weer Persona 4 the golden. Zo'n diepe game met een tikkende klok , want je heb maar beperkt de tijd ( Een jaar ingame) en als je dat jaar voorbij is , wanneer je net veel vrienden ingame heb gemaakt , een liefdesrelatie met één van de meisjes uit de game, je stats heb opgebouwd ( Digilence , courage) en je persona zo heb gegrind dat deze onoverwinnelijk lijkt te zijn ... stopt het spel want tja uitgespeeld:S Ik heb dit verder niet alleen met game's ... Ik ben ook een fan van Anime series en daarmee weet dat ook mij altijd met een te leeg gevoel achter te laten nadat ik elke avond trouw alles heb bekeken ( Naruto , Dragon ball Z , Persona 4 ENZ) . Ik vraag me gewoon af zijn er meer mensen die na het uitspelen van games een leeg gevoel hebben. Ik leg dit aan jullie voor omdat me vriendin en vrienden me keihard uitlachen als ik met zoiets kom xD Gr Duck
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...