Ga naar inhoud

Playstation Vita 3g met veel extra's te koop


dsmaster

Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Die van Fallout 3 vond ik trouwens ook echt super! Die van Fallout New Vegas vond ik cheap, het kwam zo over van: Ja iemand probeerde je dood te schieten, maar je leeft nog dus neem wraak en ga hem overhoop schieten. Die van Fallout 3 had een ijzersterk verhaal/begin naar mijn mening

Welcome to my world.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het begin van Far Cry 3 vond ik inderdaad echt briljant gewoon Het begin van Fallout 3 is ook sterk, evenals die van Skyrim ( er pleurt terwijl je geexcecuteerd zou worden even een draak op 't dorpje waar je bent, bruut) Persoonlijk vind ik ook het begin van zowel DA:O en met name DA II ook vet. En het begin van zowel het eerste als het tweede deel van The Witchr vond ik toch gedaan!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap eerlijk gezegd niet wat mensen zo spectaculair vinden aan het begin van Skyrim. [SPOILER] Het was toch veel te voorspelbaar dat op het moment dat je zou worden geëxecuteerd er plotseling een draak zou verschijnen en alles in de war zou gooien? [/SPOILER] Alhoewel ik mij wel kan voorstellen dat dit indrukwekkender is voor mensen die van tevoren helemaal niets van de game en haar wezens afweten, maar ik denk dat die groep klein is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze bied ik mijn Playstation Vita 3g te koop aan, omdat ik hem niet meer gebruik. De vita ziet er nog als nieuw uit, en is altijd zuinig behandeld. Bij de Vita zit het volgende: De Vita zelf met de doos, boekjes en kabels 16gb memory stick Autolader, tasje om hem in te stoppen, gamecase Metal Gear Solid HD Collection Ninja gaiden sigma plus Persona 4 Golden(op de momeory stick, digitaal aangeschaft) God of War: Ghost of Sparta(digitaal aangeschaft) Daxter(digitaal aangeschaft) Wipeout Pulse(digitaal aangeschaft) Is nog geen jaar oud en er zit nog garantie op. Bon zit er uiteraard ook bij. Is voor 160 op te halen in enschede. Indien het verzonden moet worden zijn de verzendkosten voor de koper voor foto''s check onderstaande link: http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-sony-psp/m655864735-playstation-vita-3g-met-veel-extra-s.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mass Effect 2: briljant. Darksiders: Briljant. Mass Effect 1: spannund. Halo 4. Medal of Honor Allied Assault. Half-Life 2. Bioshock. Overigens snap ik niet dat mensen de intro van deel 3 van ME zo goed vonden.. Deel 2 was stukken sterker. Deel 3 voelde een beetje snel snel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...