Ga naar inhoud

Parodie topic #432456535


AlCheMist

Aanbevolen berichten

  • Reacties 91
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

WAAROM PRAAT IEDEREEN AL OVER MODERN WARFARE 4 On topic: Sinds alle kleine jongetjes nog opgewonden raken van Call of Duty, en ook serieuze gamers het spelen denk ik dat dat het gaat winnen qua verkoopaantallen. Ikzelf zal waarschijnlijk voor Battlefield kiezen, want dat is meer tactisch, en CoD is voor mij wat te snel.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Want voorgaande games staan altijd garant voor de kwaliteit van de sequel! Dragon Age 2 bijvoorbeeld! Guitar Hero 4! Modern Warfare 2! Modern Warfare 3! Diablo 3! FEAR 2! Fable 3! Resident Evil 5! Uncharted 3! Duke Nukem Forever! Bioshock 2! Gears of War 2! Ik denk dat je mijn punt wel snapt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou het aub een beetje rustig. OT: het is inderdaad wel een beetje vreemd om met die vraag te zitten aangezien we nog niks weten over beide games. Misschien doet Acti een zot en komt er geen MW4 (nieuwe COD trilogie ofzo). Misschien komt er eerst een Bad Company in plaats va BF4. Maar COD wint waarschijnlijk qua verkopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik verwacht is dat Call of Duty met een hele andere nieuwe naam komt. En natuurlijk komt hij eind dit jaar, zoals gewoonlijk.... En dat Battlefield 4 begin 2014 komt... Zelf speel ik liever Battlefield, omdat Call of Duty word overgenomen door de 12 jarige gamertjes. Battlefield is echt voor de liefhebber.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Tuurlijk wint CoD qua verkoopcijfers... De Battlefield series worden zwaar onderschat, zeker door die kleine pest kinderen... Battlefield mag dan minder verkopen, maar het is nog altijd (voor mij dan) de beste FPS serie ever... Waarom? EA verneukt zijn game series niet, en laat DICE nieuwe engines maken. Dat zijn dingen die vooral Infinity Ward niet heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...