Ga naar inhoud

Luigi


butterlink

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
De link is een beetje verkracht: http://tosh.comedycentral.com/episodes/rj6ghs/september-20th--2011---eli-porter Dat nummer begint bij ong. 10 sec, wordt gespeeld door die fanfare. Ik weet niet of het nou ook in een game zit, of dat het gewoon zo'n deuntje is dat iedereen kent, maar wil graag weten hoe het heet :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er staat me vaag iets bij over een film of miniserie uit mijn jeugd die zich in een middeleeuwse fantasy setting afspeelt. Iets met vervloekt water of zo. Er was in ieder geval een koning met 3 zonen, de jongste was de held van het verhaal. Nooit achtergekomen hoe deze film of serie heet, het was op tv toen ik hooguit een jaar of acht was, dus het kan hooguit van de vroege jaren 90 zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik kan me nog 2 games herinneren die ik speelde toen ik klein was. Het waren van die point en click games die eigenlijk niet zo veel voorstelden en volgens mij van Nederlandse ontwikkelaars waren. Toch zou ik wel graag nog willen weten hoe ze heetten. De eerste ging over een Afrikaans dorpje en je moest daar iets uitzoeken ofzo, er was een bosjesman die je hielp en een giraf die Gerda heette. Heel vaag, maar voor de rest weet ik er echt niets meer van. De andere was in een bos en er was een grote boom die kon praten. Op een gegeven moment kon je in een mier veranderen en moest je ergens binnendringen. Verder weet ik daar ook weinig meer van, behalve wat vage beelden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets over een meisje en haar broer in een wereld die uit zwevende landeilanden bestaat. het meisje heeft telekinetische krachten en word door een of andere corporatie van chagrijnen en kalen mensen achtervolgd. En daarom zit ze bij een of andere rebelgroep die als hoofdkwartier een vuurtoren hebben. Het heeft een beetje een Japans/anime stijltje en ik vond het echt een toffe serie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herinner me een anime-achtige serie met een gast op een step, een enorme kat op een scooter, een jong meisje dat uiteindelijk de groep verliet(sorry voor die spoiler), een jonge vrouw die naar 1 of andere stad moest waar de laatste mensen zouden moeten zijn en nog een jongen waar ik niks meer van weet. Als ze moesten knokken veranderden de stepper, kat en jongen in sterkere dingen. Die kat werd een leeuw en als ik het goed herinner werd de stepper een vampier. Voor de rest weet ik er helemaal niks meer, en ik ben nu nieuwsgierig of de show wel of niet goed was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...