Ga naar inhoud

Luigi


butterlink

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vroeger heb ik eens iets van een film of miniserie gezien en ik kan niet op de naam komen, ik was toen denk ik 6 of 7 toen ik hem zag dus het zal hooguit uit de vroege jaren negentig zijn, maar ik vermoed de jaren 80. Het was iets met een koning of landheer gekleed in geel met oranje, hij had drie zoons. De koning werd ouder en ziek, het had iets met water te maken en de zonen moesten op zoek naar een geneesmiddel, had ook iets met water te maken. de jongste, de held van het verhaal, pakte iets af van een vrouw, het geneesmiddel denk ik. Vervolgens valt de vrouw hen aan met haar leger. Ik was nog te jong om veel details te kunnen herinneren, maar ik zou het graag nog eens willen zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
>Ik herinner me een anime-achtige serie met een gast op een step, een enorme kat op een scooter, een jong meisje dat uiteindelijk de groep verliet(sorry voor die spoiler), een jonge vrouw die naar 1 of andere stad moest waar de laatste mensen zouden moeten zijn en nog een jongen waar ik niks meer van weet. Als ze moesten knokken veranderden de stepper, kat en jongen in sterkere dingen. Die kat werd een leeuw en als ik het goed herinner werd de stepper een vampier. Voor de rest weet ik er helemaal niks meer, en ik ben nu nieuwsgierig of de show wel of niet goed was. Shinzo?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik herinner me een deel van een film waarin een paar kinderen door hun ouders naar een scoutingkamp gebracht worden, en zodra alle ouders weg waren veranderde dat kamp in een spionagebasis ofzo, met een radartoren in de vlaggenmast en dat soort dingen. Herkent iemand dit? Misschien een of andere Spy Kids ofzo? Ik zou hem graag nog eens willen zien als hij niet al te slecht is (dat weet ik niet meer :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spy Kids zijn erg slecht, ik heb alleen deel 2 gezien toen ik klein was die ik toen wel supertof vond, maar dat is hem niet. Weet niet hoe het in deel 1 was maar in deel 2 zijn de ouders zelf spionnen dus geen geheim is het van de kinderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze is waarschijnlijk pittig lastig en ik verwacht er ook niet zo heel veel van, maar hier komt ie alsnog: Toen ik 5,6, misschien 7 was, werd er op de Franse tv wel eens een videoclip gedraaid. De hele clip was van CGI gemaakt (hele smoothe oppervlakken van personen en gras en omgeving e.d.), het speelde zich af in een weiland met o.a. een molen, een graanveld (of grasveld, in elk geval een van de twee) en een jongen en een meisje, en de muziek was een beetje Eurodance. Heel happy in ieder geval. Het lied had wel zang. Weet iemand hoe dit lied heette?
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Het gaat bij mij om een game voor de PC van een hele tijd geleden. Ik weet nog dat er op de cover een dude stond met dreadlocks. Je moest in het begin ontsnappen uit een kamer (soort van correctional facility). Ik weet nog dat je een houten vogeltje op een afstandsbediening moest laten tikken zodat de bewaker dacht dat je er nog was. Dan sprong je van een balkon en kwam je in een donkere stad. De game was in first person.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
>Ik herinner me een deel van een film waarin een paar kinderen door hun ouders naar een scoutingkamp gebracht worden, en zodra alle ouders weg waren veranderde dat kamp in een spionagebasis ofzo, met een radartoren in de vlaggenmast en dat soort dingen. Herkent iemand dit? Misschien een of andere Spy Kids ofzo? Ik zou hem graag nog eens willen zien als hij niet al te slecht is (dat weet ik niet meer :) Agent cody banks 2.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...