Ga naar inhoud

Wat is volgens jou het beste stuk cabaret ooit?


NicholasKees

Aanbevolen berichten

Toch moet ik zeggen dat subtiliteit vaak ver te zoeken is bij de meeste cabaretiers. Het is vaak allemaal nogal plat in een poging tot shockeren. Dat werkt best op sommige stukken, maar het wordt vaak te veel gedaan. Wat dat betreft heb ik erg veel respect voor komieken die je echt aan het denken kunnen zetten en die niet voor de simpele lach gaan, maar net dat stapje verder. En de beste komieken blijven natuurlijk degenen die niet een jaar moeten schrijven aan een programma, maar die gewoonweg altijd scherp zijn. Hans Teeuwen is daar wel een voorbeeld van, die heeft al vaak genoeg bewezen dat hij geen script nodig heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag eens een buiksprekende cabaretier op zo'n Comedy Central cabaretiers-aan-de-lopende-band-show, die haalde iemand uit het publiek en deed hem een soort zelf bestuurbare smile mond om. Hij vroeg dan aan die persoon dingen als: "do you want to dance?" en dan knikte die persoon nee terwijl die cabaretier 'm "yes, definately" liet zeggen. Die was erg grappig, voor de rest hou ik ook wel van bijv. Hans Teeuwen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat veel mensen hier Philippe Geubels ook wel zullen waarderen. Veel te droge gast, ook in interviews. Voor de mensen die van imitaties, typetjes, gekke stemmetjes etcetera houden: http://www.youtube.com/watch?v=y9pAv-z2ens Niet briljant, maar wel vermakelijk van tijd tot tijd. Negeer het overdreven Amerikaanse publiek.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...
  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...