Ga naar inhoud

Wat vindt PUmmunity van GoW:Ascension's rage systeem?


Prof.Walrus

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Ik verbaas me er over dat ik het nog nergens anders heb gevonden, maar ik erger me al sinds de eerste minuut aan het nieuwe rage systeem dat wordt gebruikt in GoW Ascension. Het idee om nieuwe moves en shit te unlocken door hogere combo's te maken is prima, maar ik moet 500x slaan voor dat ding vol zit en enemies hoeven me maar 3x flink te raken. Nu gaan velen van jullie zeggen: "Ja, maar je moet ook beter blocken en dodgen!" Maar de flow is bij mij verdwenen. Waar ik bij GoW 1-3 nog lekker kon raggen blijf ik me hier steeds ergeren omdat ik steeds uit de flow wordt gehaald. Bij de eerdere delen kon je ook gewoon met R1+square je AoE swing doen zonder problemen, hier word ik steeds onderbroken tijdens dezelfde move (square ingedrukt). Vooral nu bij de Trial of Archimedes is het heel mooi dat je met Hades' powers health orbs kunt krijgen door enemies te vaporizen, maar dat lukt pas als je rage bar vol zit en je een enemy af maakt. (Ja, heb t getest want zonder dat hij vol zit kun je wel vaporizen maar krijg enkel rode orbs.) Sta ik hier alleen voor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...